صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۱:۳۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۸

مجیدی از تیم امید رفتنی می‌شود/ اختلاف با استیلی؟

پس از عملکرد ضعیف تیم امید، مجیدی با تاج جلسه گذاشت اما حالا خبر می‌رسد مجیدی و استیلی با هم دچار اختلاف نظر شدند و حالا باید دید او در تیم امید می‌ماند یا خیر.
کد خبر : 416309

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال امید پس از دومین باخت مقابل ازبکستان، وارد فاز جدیدی شد. پس از اینکه هدایت تیم امید به فرهاد مجیدی رسید، خیلی از کارشناسان فوتبال معتقد بودند، مجیدی تاکنون رزومه مربیگری نداشته است و از همین روی انتخابش برای تیم امید یک ریسک بزرگ محسوب می‌شود. 


برخی دیگر هم معتقد بودند مجیدی یکی از بازیکنان خوب فوتبال ایران است و با توجه به گذراندن دوره‌های مربیگری می‌تواند در تیم امید به موفقیت برسد. تمرینات امیدها شروع شد و در نهایت این تیم در دو دیدار تدارکاتی مقابل ازبکستان به میدان رفت، دیداری که در نهایت به شکست شاگردان مجیدی در هر دو مسابقه منجر شد. پس از این دو شکست هجمه‌ها علیه مجیدی بیشتر شد و در نهایت او هم تصمیم گرفت با تاج جلسه داشته باشد.


پس از جلسه با تاج، رئیس فدراسیون این اطمینان خاطر را به او داد تا مشکلاتش سرمربی را در تیم امید حل می‌کند، همین موضوع باعث شد استیلی و مجیدی با هم اختلاف نظر پیدا کنند. 


حالا باید دید آتش اختلافات خاموش می‌شود و مجیدی در تیم امید می‌ماند یا در نهایت استیلی کنار می‌رود. قرعه‌کشی مسابقات نهایی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن هم چهارم مهرماه برگزار می‌شود و حریفان ایران مشخص می‌شود. 


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر