صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۷ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین:

آموزش‌های حین خدمت مدیران باید کاربردی باشد

رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: آموزش‌های حین‌خدمت مدیران و کارکنان دولت باید کاربردی، مهارت‌افزا و به‌روز باشد وموجب تغییر در رفتار و افزایش بهره‌وری نیروها شود.
کد خبر : 416004

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، سیدمهدی الوانی رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین صبح امروز در همایش ملی آسیب‌شناسی طراحی، اجرا و نظارت در آموزش مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی که به همت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد، گفت: آموزش‌های حین‌خدمت مدیران و کارکنان دولت باید کاربردی، مهارت‌افزا و به‌روز باشد وموجب تغییر در رفتار و افزایش بهره‌وری نیروها شود.


وی اضافه کرد: بهره‌وری یعنی در کمترین زمان بتوان نتایج مناسبی گرفت و آن را در مدیریت ادارای به کار بست.


رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین یادآورشد: بررسی‌ها نشان می‌دهد حدود ۸۰ درصد مطالبی که در مجلات چاپ می‌شود زیاد است و می‌تواند خلاصه شود تا بیشتر مورد استفاده و توجه قرار گیرد.


استاد دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تصریح کرد: از سال ۱۳۳۳ آموزش مدیران دولتی شکل گرفته و حدود ۶۰ سال است به مدیران آموزش داده‌ایم و اگر امروز جواب نداده باید در روش‌ها بازنگری کنیم و ببینیم چه کردیم و چرا نتایج آن را نمی بینیم.


 الوانی اظهار کرد: باید ببینیم چه آموزش‌هایی داده‌ایم و پدیده‌ها در ذهن ماست یا بیرون ذهن ما که باید ساخته شود و در این میان مهارت بدون دانش معنا ندارد لذا توجه به نیازهای کارکنان در ادارات برای تعیین سرفصل‌های اموزشی ضروری است.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر