صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۴ - ۰۹ مهر ۱۳۹۴

6 رشته کارشناسی ارشد جدید در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد از پذیرش دانشجو در 6 رشته کارشناسی ارشد جدید در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 41590

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مجتبی حسن‌زاده اظهار کرد: با پی‌گیری‌های انجام شده و تلاش‌هایی که صورت گرفت، رشته‌های جامعه‌شناسی، علوم اجتماعی (پژوهشگری)، حقوق خانواده، روان‌سنجی، الکترونیک و مکانیک (طراحی کاربردی) در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد ایجاد شد که از مهرماه جاری از دانشجویان ثبت‌نام و کلاس‌ها نیز از نیمه مهر تشکیل خواهد شد.


حسن زاده افزود: در ارتباط با ایجاد رشته‌های کارشناسی ارشد در حوزه علوم انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد، تقاضاهای مکرر و زیادی به ویژه از سوی همشهریان گنابادی و همچنین دانش‌آموختگان رشته‌های انسانی داشتیم که این مسئله از طرفی مایه دلگرمی شد و از سویی تلاش ما را برای پی‌گیری این مسئله و ایجاد رشته‌های جدید بیشتر و مضاعف کرد که به حول و قوه‌الهی این مهم محقق شد.


رئیس واحد گناباد خاطرنشان کرد: رشته‌های کارشناسی ارشد جامعه‌شناسی، علوم اجتماعی (پژوهشگری)، حقوق خانواده، روان‌سنجی، الکترونیک و مکانیک (طراحی کاربردی) در مرحله تکمیل ظرفیت اعلام شده است و همه داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد 94 شرکت داشته‌اند می‌توانند در مرحله تکمیل ظرفیت به سایت www.Azmoon.org مراجعه و ثبت‌نام کنند.


حسن‌زاده افزود: رشته‌های ایجاد شده به‌ویژه در حوزه علوم انسانی از برترین‌ها است و این رشته‌ها می‌تواند پاسخگوی خیل عظیمی از متقاضیان ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی باشد.


وی تصریح کرد: با افزوده شدن 6 رشته فوق در مقطع کارشناسی ارشد، تعداد رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی گناباد به 21 رشته رسید و البته این بدان معنا نیست که ما به همین میزان بسنده خواهیم کرد. ضمن اینکه انشاء‌الله با رشته‌ها و پتانسیل‌های موجود، دانشکده علوم انسانی را نیز در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد تاسیس خواهیم کرد.


حسن زاده افزود: در مقطع دکتری هم به جز رشته دکتری مهندسی برق کنترل، دو رشته دکتری برق- قدرت و دکتری کشاورزی- زراعت، که به تصویب رسیده است به زودی به مجموعه رشته‌های واحد گناباد اضافه خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر