صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۱:۱۳ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
خودرو در سراشیبی کاهش قیمت افتاد؛

توصیه رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو به خریداران/ فعلاً دست نگه‌دارید؛ خودرو ارزان‌تر می‌شود

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با ارائه پیش‌نگری از آینده بازار خودرو گفت: مصرف‌کنندگان برای تعویض خودروی خود فعلاً دست نگه دارند.
کد خبر : 415298

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا، سعید مؤتمنی، ​رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران گفت: بازار خودرو دیگر گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاران نیست و با کاهش قیمت‌ها به‌تدریج مشتریان واقعی وارد بازار می‌شوند.


وی افزود: بازار خودرو در این هفته به دلیل تعطیلات روزهای عاشورا و تاسوعا نیمه‌تعطیل است و خرید کمتر شده است اما از شنبه هفته آینده فعالیت‌ها از سرگرفته ‌می‌شود.


 رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفت: قیمت‌ها به صورت آهسته روند کاهشی را در پیش گرفته‌اند و در درازمدت اثرش را نشان می دهد.


مؤتمنی در ادامه گفت: به هرحال خودرو نیز کالای مصرفی است اگر کسی نیاز داشته باشد می‌خرد؛ اما کسانی که قصد این را دارند که خودروی خود را تبدیل به احسن کنند؛ الان زمان مناسبی برای این کار نیست باید کمی صبر کنند.


وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود روند کاهشی حاکم بر بازار طی یک ماه اخیر، در هفته آتی هم تداوم یابد، ادامه داد: با افزایش تولید خودرو و افزایش عرضه خودروهای تولیدی به بازار، این روند تشدید می‌شود و بررسی‌ها نشان می‌دهد تولید خودرو در نیمه دوم سال بیش از نیمه اول سال خواهد بود.


مؤتمنی تأکید کرد: بسیاری از کسانی که به قصد سرمایه‌گذاری خودرو خریده‌اند، هنوز خودروهایشان را وارد بازار نکرده‌اند چون هم مشتری در بازار نیست و هم قیمت‌های اعلامی ایشان طرفداری ندارد؛ اما بی‌تردید مجبورند به قیمت‌های پایین‌تر خودروهایشان را بفروشند.


انتهای پیام/پ
@majalleh_Khodro


انتهای پیام/

برچسب ها: خودرو
ارسال نظر