صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۹ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
دزیانیان به آنا خبر داد

تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر دو شهید گمنام در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 4148

دکتر احمد دزیانیان در حاشیه جلسه هیات رئیسه این دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با بیان اینکه خاکسپاری شهدای گمنام یک افتخار و اتفاق بزرگ برای دانشگاه است، اظهار کرد: این افتخاری بزرگ و اتفاق عظیم فرهنگی برای این مجموعه علمی است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود افزود: با برنامه ریزی های انجام شده توسط بسیج دانشجویی دانشگاه و ستاد شهدای گمنام مقرر شده است تا پیکرهای پاک دوتن از شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس در این دانشگاه تدفین شود.


وی گفت: این مراسم از روز سه شنبه 12 اسفند 93 با استقبال دانشجویی از ساعت 9 صبح آغاز شده و در همان روز بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم شب وداع در مجموعه ورزشی انجام خواهد شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود افزود: مراسم تشییع و خاک‌سپاری این دو گوهر گرانمایه نیز روز چهارشنبه 13 اسفند در مکانی که به همین منظور در داخل دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در نظر گرفته شده انجام خواهد شد.


دزیانیان هدف از تدفین پیکرهای پاک شهدای گمنام در دانشگاه را احیای روحیه ایثار و شهامت در این محیط علمی برشمرد و به آنا گفت: اینکه دو شهید در دانشگاه دفن شود، هدف اصلی نیست بلکه هدف یادآوری ایثارگری های عزیزانی است که با اهدای ارزشمندترین داشته خود یعنی جان یک سرزمین را پاسداری کردند و اسلام را زنده نگه داشتند.


عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: ادامه راه همه عزیزانی که با گذاشتن جان و مال خود از شرف و ناموس این مملکت دفاع کرده و می کنند وظیفه دینی و ملی ماست و خاک‌سپاری پیکرهای مطهر این عزیزان روح تازه ای را به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود خواهد بخشید.


وی گفت: شهیدان زنده اند و نشان زنده بودنشان همین بس که هرگز از یادها نمی روند و در زندگی ما همواره حضور معنوی دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر