صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۴
سردار بهشتی:

امروز آمادگی و قدرت انفجاری ایران برای دفاع همه‌جانبه، فوق العاده است

رئیس بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: امروز انگیزه‌های ملت، قویتر از گذشته بوده و قدرتمندتر از همیشه در صحنه حاضر هستیم چراکه امروز تفکرِ دفاع؛ تفکرِ جهاد و تفکرِ ولایت‌مداری در بینِ مردم هوشیار ایران زمین امری درونی شده و آنها را بیش از پیش نگران می‌کند.
کد خبر : 41458

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سردار حسین بهشتی در ابتدای مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت امام علی النقی‌الهادی (ع) با حضور جانباز سرافراز سرهنگ لعلی جانشین بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین کشور و جمع کثیری از کارکنان و دانشجویان واحد اسلامشهر در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد، با تبریک خجسته اعیاد قربان و غدیر، حادثه غمبار منا را به مقام معظم رهبری و ملت داغدار ایران و بویژه خانواده‌های این عزیزان از دست رفته تسلیت گفت.


وی به بیان روایاتی از ایثارِ بزرگ مردانِ دفاع مقدس پرداخت و با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و نیز کمبودهای موجود در آن سالها، گفت: در سال‌های آغازین انقلاب و شروع جنگ تحمیلی، ما با محدودیت‌های بسیاری همچون کمبود توان تخصصی نیروها، کمبود ابزار و امکانات دفاعی و ...، و در مقابلِ آن با حجم آتش بی‌نهایت دشمن مواجه بودیم.


رئیس بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: در آن برهه از تاریخ، همه دنیا پشت صدام ملعون ایستادند تا نظام جمهوری اسلامی را ساقط و محو کند.


وی افزود: طبق پیش‌بینی‌ای که صدام کرده بود، قرار بود که ظرف مدت یک هفته در تهران مستقر شود، لیکن مردم غیور و هوشیار اسلامی، همه تحت لوای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و به فرمان ایشان در صحنه حاضر شده و با نثار خون خود از ذره ذره خاک ایران و ارزشهای انقلاب اسلامی دفاع کردند.


بهشتی ایستادگی و مقاومت تحت لوای ولایت فقیه مقابل سختی‌های فوق‌العاده جنگ را پارامتر همیشگی ایام جنگ تحمیلی دانست و با قدردانی از هوشیاری و بصیرت ملت ایران در تمامی برهه‌ها خاطرنشان کرد: امروز بحث انرژی هسته‌ای و هراس دشمن از آن، بحث توقف رشد و شکوفایی کشور و انقلاب است، چراکه برای دشمنان انقلاب و ایران مبرهن گشته و از آن ناراحتند که وحدت و ولایت مداری، و تحت لوا و فرمان مقام معظم رهبری بودن مردم، علت ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


رییس بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین کشور در پایان با قدردانی از دکتر محمودرضا اسفندیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و دیگر همکاران وی در برگزاری این مراسم، حضور در این جلسات را پیوند مجدد با شهدا و آرمان‌های امام راحل (ره) دانست و خاطرنشان کرد: به یقین وعده خدا حق است، این راه همچنان ادامه دارد و انشاءالله پیروزی از آنِ ماست.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر نیز با تبریک اعیاد قربان، غدیر و میلاد امام هادی (ع)، فاجعه دردناک منا را به ملت شریف ایران و به ویژه مقام معظم رهبری و خانواده‌های قربانیان تسلیت گفته و دلیل اصلی آن را بی کفایتی، سوء مدیریت و ناپختگی مجریان و برگزارکنندگان آن مراسم عنوان کرد.


اسفندیار با ادای ارادت و احترام به ارواح طیبه شهدای انقلاب و دفاع مقدس، امام شهدا و آرزوی سلامتی و طول عمر بابرکت برای مقام معظم رهبری، از برگزاری محفلی پرخیر و برکت در واحد اسلامشهر که به نام و یاد ایثارگران و شهدا مزین گشته، ابراز خرسندی کرده و از حاضران خواست تا با ادای احترام به رشادت دلیر مردان ایران زمین، در مقابل توطئه‌های دشمنان انقلاب و ایران اسلامی همواره هوشیار بوده و یاد و خاطره بزرگ مردی‌های آنا را زنده نگاه دارند.


فرمانده بسیج حوزه ادارات اسلامشهر هم با تسلیت حادثه دردناک منا، به ارواح پاک شهدای انقلاب و 8سال جنگ تحمیلی درود فرستاد و از اسفندیار و دیگر همکاران وی در واحد اسلامشهر در برگزاری این مراسم و دیگر مراسم ملی، دینی و آئینی قدردانی کرد.


سرهنگ احمد قوچی با تبریک به دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر که در هر دو حوزه بسیج کارکنان و استادان و نیز بسیج دانشجویی حائز رتبه برتری در سطح استان تهران شد، سخنان خود را در 2بخشِ اعلام برنامه و ماموریت های بسیج ادارات و همچنین نحوه انتخاب فرمانده‌های نمونه ادارات در سطح استان تهران ادامه داد.


قوچی:‌ به یاری خداوند متعال و همکاری عزیزان توانسته‌ایم تاکنون نزدیک به 5000 نفر را از بین 6500 نفر جامعه هدف که شامل مجموعه کارکنان ادارات و ارگان‌های شهرستان است، جذب کنیم که از این میان 2047 نفر عادی، 2857 نفر فعال، 90نفر کادر و 97 نفر در حلقه‌های صالحین مشغول به فعالیت هستند

قوچی درصد پیشرفت جذب بسیج و جامعه هدف، ارتقای کیفیت حلقه‌های صالحین، تشکیل جلسات شورا بصورت منظم در سطح پایگاه، اجرای طرح ترویج امربه معروف در سطح دانشگاه، اداره حلقه‌های صالحین در سطح پایگاه مقاومت، آموزش ارکان صالحین، برگزاری منظم برنامه‌های گوناگون در مناسبت‌های مختلف، تسلط فرمانده پایگاه به امور اداری و ارتباط با ریاست دانشگاه در اجرای ماموریت‌های بسیج، تعامل درون و برون سازمانی فرمانده در راستای اجرای هرچه بهتر ماموریت‌های بسیج، شناسایی ایثارگران و جانبازان در سطح دانشگاه و اجرای برنامه‌های مختلف برای گرامیداشت این بزرگواران، اِشراف بر رصد ماموریت‌های بسیج در سطح حوزه بسیج ادارات و پایگاه مقاومت، محرومیت‌زدایی و پیگیری مشکلات کارکنان در سطح پایگاه و سایر ماموریت‌های پیش‌بینی شده را ازجمله اصلی‌ترین پارامترها در انتخاب فرماندهی برتر بسیج ادارات در سطح استان تهران برشمرد و بار دیگر، این موفقیت را به اسفندیار، غلامرضا زند فرمانده پایگاه شهید باهنر حوزه مقاومت بسیج ادارات ناحیه اسلامشهر و دیگر بسیجیان این واحد دانشگاهی تبریک گفت.


وی همچنین با ارائه گزارشی آماری از روند فعالیت بسیج حوزه ادارات اسلامشهر، از حضور و فعالیت 36 پایگاه مقاومت در سطح ادارات و ارگان‌های شهرستان اسلامشهر خبر داد و افزود: به یاری خداوند متعال و همکاری عزیزان توانسته‌ایم تاکنون نزدیک به 5000 نفر را از بین 6500 نفر جامعه هدف که شامل مجموعه کارکنان ادارات و ارگان‌های شهرستان است، جذب کنیم که از این میان 2047 نفر عادی، 2857 نفر فعال، 90نفر کادر و 97 نفر در حلقه‌های صالحین مشغول به فعالیت هستند.


فرمانده بسیج حوزه ادارات اسلامشهر ابراز امیدواری کرد با تمام توان خود درصدد هستیم تا صددرصد کارکنان ادارات را جذب کرده و بتوانیم همکاری‌های لازم را در انجام ماموریت‌های سنگین بسیج به انجام رسانیم.


وی، سلام ویژه سرهنگ عبدالهیان فرمانده سپاه ناحیه اسلامشهر و همه بسیجیان شریف شهرستان اسلامشهر را به حاضران رسانده و بار دیگر از مسئولان واحد اسلامشهر قدردانی کرد.


این مراسم با پخش کلیپی از بیانات مقام معظم رهبری در زمینه ارزش و فضیلت دفاع مقدس و گرامیداشت آن ادامه و با تجلیل از 7تن از دانشجویان ایثارگر و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، قرعه کشی و اهدای هدایا به برگزیدگان مسابقه «السابقون3» ویژه گرامیداشت ایام 8 سال دفاع مقدس پایان یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر