صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۳۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۴

 مقاله عضو هیات علمی واحد بیضا در کنفرانس بین‌المللی امارات ارائه شد 

مقاله رضا صداقتی عضو هیات علمی گروه برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا با عنوان «فراهم کردن مزایای اضافی برای جبران ساز STATCOM با هماهنگی ذخیره کننده انرژی» در کشور امارات ارائه شد.
کد خبر : 41444

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مقاله رضا صداقتی عضو هیات علمی گروه برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا با عنوان «فراهم کردن مزایای اضافی برای جبران‌ساز STATCOM با هماهنگی ذخیره کننده انرژی» در هفدهمین دوره کنفرانس بین‌المللی محیط زیست و انرژی‌های تجدید پذیر(ICERE 2015) و به میزبانی کشور امارات در شهریورماه 94 به صورت شفاهی در حضور شرکت‌کنندگان، داوران و مسئولان برگزاری این کنفرانس با موفقیت ارائه شد.


صداقتی در این مقاله با ارائه طرح کنترلی مناسب، هماهنگی جبران‌ساز STATCOM با ذخیره‌کننده انرژی SMES به منظور تبادل همزمان توان اکتیو و راکتیو با شبکه در راستای دستیابی به بهبود قابلیت‌های عملکردی جبرانساز STATCOM برای افزایش میرایی نوسانات توان و بهبود پایداری گذرا را ارائه کرده است.


عضو هیأت علمی واحد بیضا گفت: راهکار پیشنهادی در این مقاله با انجام شبیه‌سازی در نرم‌افزار و مطالعه بر روی سیستم نمونه‌ای مورد تایید قرار گرفته است که از بین 60 مقاله تائید شده در فرآیند داوری، تنها 16 مقاله با محور های انرژی‌های نو، تکنولوژی ذخیره‌سازی، وسایل ذخیره‌ساز انرژی، به صورت شفاهی مورد پذیرش قرار گرفت.


نظر به اینکه هدف از برگزاری این کنفرانس علمی معتبر، ارائه پیشرفت‌های جدید علمی و نتایج تحقیقات استادان، محققان و پژوهشگران در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر و مسائل زیست محیطی بوده است از این رو از مهم‌ترین دستاوردهای شرکت در این همایش علمی می‌توان از ارتقای سطح علمی پژوهشگران، بسترسازی برای تعامل بیشتر با موسسات و مراکز علمی و تحقیقاتی معتبر بین‌المللی، معرفی توانمندی‌ها و انعکاس دستاوردهای پژوهشی مراکز تحقیقاتی بین‌المللی و ... نام برد.



انتهای پیام/

ارسال نظر