صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۱۱ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۸

برگزاری رویداد «ملی شو» توسط بانک ملی

«ملی شو» بخش قابل‌توجهی از دستاوردهای بانک ملی ایران به صورت چهره به چهره برای مخاطبان ارائه و تشریح شده است،
کد خبر : 414195

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از بانک ملی ایران، بانک ملی ایران در طول 91 سال حضور خود، محصولات متعددی را در اختیار مشتریانش قرار داده است، اما «ملی شو» که نمایشگاهی از خدمات جدید این بانک است را می توان به خودی خود یک محصول منحصر به فرد دانست.


مهم‌تر از ایجاد یک محصول، نحوه عرضه آن است؛ چه‌بسا خدمات و محصولاتی که روزانه در جهان تولید می‌شوند، اما کسی از وجود آن‌ها خبر ندارد.


«ملی شو» که تاکنون دو بار بر پا شده است، محل بسیار جذابی برای ارائه محصولات و خدمات بانک ملی ایران بوده، به‌طوری‌که اکنون به یک برند شناخته شده در نظام بانکی و حتی میان کاربران و مشتریان آن‌ها تبدیل شده است.


در این رویداد، بخش قابل‌توجهی از دستاوردهای بانک ملی ایران به صورت چهره به چهره برای مخاطبان ارائه و تشریح شده است، به‌طوری‌که کاربر توانسته محصول را از نزدیک مشاهده و لمس کرده و آن را به صورت اختصاصی استفاده کند.


بسیاری از محصولات جدید بانک ملی ایران از جمله ربات آلفا، تسهیلات مسکن، بام سازمانی و شرکتی، صکوک، کیف پول، برداشت خودکار و BTM در این رویداد رونمایی شده‌اند.


«ملی شو» به‌خوبی توانسته است دستاوردهای یک‌ساله بانک ملی ایران را زیر یک سقف جمع کرده و آن را به شکلی متفاوت و مخاطب پسند ارائه کند، به‌طوری‌که مخاطب حاضر در رویداد، می‌تواند همه پیشرفت‌های بانک ملی ایران را در مدتی کوتاه با چشم غیرمسلح ببیند!


انتهای پیام/4083/


انتهای پیام/

برچسب ها: بانک ملی
ارسال نظر