صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۰۶ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت:

نسل جوان باید همواره در برابر نیرنگ‌های انگلیس هوشیار باشند

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت گفت: نسل جوان همواره باید در برابر دشمنی‌ها و نیرنگ‌های انگلیس هوشیار باشند.
کد خبر : 413982

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مرودشت، یاسر زارع معاون فرهنگی و دانشجویی و مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز ملی مبارزه با استعمار انگلیس که در این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: انگلیس به واقع روباه مکار پیری بوده که ماهیت استعماری آن و دشمنی‌هایش با ایران همواره به اثبات رسیده است.


معاون فرهنگی، دانشجویی و مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با بیان دشمنی‌ها و بدعهدی‌های انگلیس با ایران در طول تاریخ افزود: نسل جوان ما بداند که انگلیس هیچ وقت با ایران‌دوست نبوده و نخواهد بود و هیچگاه فریب وعده‌های تو خالی و پوچ این دشمن خبیث را نخورند و همواره در برابر دشمنی‌ها و نیرنگ‌های این کشور هوشیار باشید.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرودشت نیز گفت: انگلیس همواره مشغول جنگ‌افروزی بوده و در طول تاریخ نیز هرگاه استعماری بوده، یک طرف آن انگلیس است.


حجت‌الاسلام عبدالعظیم ارودا از رئیسعلی دلواری به عنوان نماد مقابله با استعمار یاد کرد و افزود: 12 شهریورماه یادآور خاطرات سترگیست از رادمردی که شرف، غیرت و حمیت خویش را در گرو دفاع از میهن و مبارزه با سلطه استعمارگر پیر بریتانیا گذاشت.


به گزارش آنا، در این مراسم که با حضور جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد، بیانیه مشترک بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویان قرائت و پرچم انگلیس به آتش کشیده شد.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر