صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۴ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۸
با برپایی مراسم سینه‌زنی و عزاداری صورت گرفت؛

اقامه عزای حسینی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

مراسم عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و اصحاب باوفایش در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است.
کد خبر : 413385

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، مراسم عزاداری ماه محرم همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و اصحاب باوفایش در واحدها و مراکز مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است.


مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین در نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی با حضور سیروس حدادنیا رئیس دانشگاه، معاونان، کارکنان و همکاری دفتر فرهنگ دانشگاه با شکوه خاصی برگزار شد.



اسماعیل بیرونی مداح اهل بیت (ع) مداح این مراسم بود که بعد از برگزاری دعا به مرثیه‌خوانی و نوحه‌سرایی درباره شهادت حضرت امام حسین و یاران باوفایش در کربلا پرداخت.


سیروس حدادنیا هم درباره بزرگداشت ایام محرم با تشریح اهمیت محرم و قیام امام حسین(ع) بر گسترش و اشاعه بیشتر رویدادهای فرهنگی در دانشگاه تأکید کرد و گفت: ماه محرم ماه ایثار و ازجان‌گذشتگی و ماه حماسه و شجاعت و ظلم‌ستیزی و مبارزه با ذلت است.



مراسم عزاداری دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند با حضور سیدعبدالله میرغیاثی رئیس واحد پرند و رباط کریم، معاونان، استادان و کارمندان در گلزار شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرانزلی، در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی و هفتمین روز از ماه محرم، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در سوگ سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) اشک ماتم ریختند. 



در این مراسم معنوی که به همت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی برگزار شد، سرپرست، اعضای هیئت رئیسه، استادان، کارکنان و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در نمازخانه این واحد دانشگاهی، پس از برگزاری مراسم معنوی زیارت عاشورا به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند.


به گزارش آنا، درایام ماه محرم، مراسم پرفیض زیارت عاشورا درنمازخانه این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر