صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۳۰ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۸

مدیران ارشد بانک ملی ایران به سوالات مشتریان پاسخ دادند

مدیران ارشد بانک ملی ایران امروز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در آستانه نودویکمین سالروز تاسیس این بانک، با حضور در مرکز ارتباط مردمی به سوالات مشتریان و دغدغه های طرح شده پاسخ دادند.
کد خبر : 413240

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی عضو هیات مدیره، هادی سالارخیلی مدیر امور طرح و برنامه، حبیب الله خالصی رییس اداره کل عملیات بانکی، محمدعلی محمودزاده رییس اداره کل اطلاعات بانکی، مهدی علی آقایی رییس اداره کل توسعه سیستم ها و مجید جعفریان رییس اداره کل شبکه و زیرساخت بانک از ساعت 8 تا 10 صبح امروز پشت سامانه خطوط تلفن به صورت آنلاین و برخط پاسخگوی سوالات مردمی درخصوص موضوعات انفورماتیکی و خدمات الکترونیکی این بانک بودند.


همچنین از ساعت 13 تا 15 نیز مدیران بخش های اعتباری و ارزی بانک از جمله فریدون رشیدی رییس اداره کل اعتبارات و عباس پیروزی رییس اداره کل بررسی طرح ها در حوزه مسائل اعتباری و لیلا صدر رییس اداره کل ضمانتامه های ارزی، سید سعید وکیلی رییس اداره کل مشارکت ها و توسعه شبکه بین الملل و مهدی پاشازاده معاون اداره کل خارجه بانک به سوالات مشتریان درخصوص مسائل ارزی پاسخ دادند.


همچنین محمد رضایی رئیس اداره کل سرمایه انسانی و مهدی لطیفی رییس اداره کل رفاه و درمان بانک به همراه معاونان و کارشناسان خود پاسخگوی سوالات مختلف همکاران بودند.


اگرچه کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در همه روزهای کاری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند اما با این حال حضور مدیران ارشد بانک به مناسب هفته دولت در این مرکز، می تواند مزیتی برای پیگیری هر چه سریع تر مسائل و دغدغه های مشتریان پیرامون خدمات این بانک و همچنین راهی برای ارتقای سطح کیفی خدمات دهی باشد.


مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره 64140-021 با 60 خط تلفن از ساعت 8 تا 22 پاسخگوی مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است.


انتهای پیام/4083/


انتهای پیام/

ارسال نظر