صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۴

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس: کارکرد گزارش کمیسیون ویژه، اطلاع‌رسانی از ابعاد مختلف برجام است/ آنچه الزام آور است تصویب طرح یا لایحه است

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس، گفت: گزارش کمیسیون ویژه بررسی برجام در حال جمع‌بندی در کمیسیون است. بنای اعضای کمیسیون بر این است که دقت فدای سرعت نشود و گزارش جامع و کامل به صحن ارائه کنند.
کد خبر : 41310

سیدشریف حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره وضعیت گزارش نهایی کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت: اعضای کمیسیون برجام در این مدت زحمات زیادی کشیدند و اکنون مشغول جمع‌بندی گزارش نهایی بررسی برجام هستند؛ به محض اینکه گزارش آماده شود در دستور کار صحن علنی مجلس قرار می‌گیرد.


سخنگوی هیئت رئیسه مجلس، درباره طرح مربوط به برجام که از سوی تعدادی از نمایندگان تهیه شده است، اظهار کرد: این طرح دوفوریتی تکمیل‌کننده گزارش کمیسیون برجام است، چراکه کارکرد گزارش کمیسیون ویژه، اطلاع‌رسانی و روشن کردن زوایای مختلف توافق هسته‌ای برای تصمیم‌گیری بهتر نمایندگان است و آنچه الزمات قانونی برای دولت ایجاد می‌کند، طرح و لایحه است.


نماینده مردم اهواز در مجلس ادامه داد: این طرح با قید دوفوریت تهیه شده است و در حال طی کردن مراحل اداری برای تقدیم به هیئت رئیسه و بررسی در صحن علنی مجلس است.


انتهای پیام/

ارسال نظر