صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

علم

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۳:۵۳ | ۰۷ / ۰۶ /۱۳۹۸
| |
با تجلیل از کارکنان دانشگاه؛

مراسم جشن روز کارمند در دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا برگزار شد

مراسم جشن روز کارمند با حضور هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا و جمعی از کارکنان در این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 412998

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرضا، با حضور هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا و جمعی از کارکنان، مراسم جشن روز کارمند صبح امروز در این دانشگاه برگزار شد.


در این مراسم که به همت حوزه دانشجویی و فرهنگی و با همکاری سایر حوزه‌ها برگزار شد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا مهم‌ترین اثر برگزاری اینگونه جشن‌ها و مراسم توسط کارکنان را، افزایش روابط عاطفی و تقویت فضای دوستانه برای انجام کار بهتر دانست و ابراز امیدواری کرد در سال تحصیلی جدید نیز مانند سال‌های گذشته صمیمانه و همدلانه به ارائه خدمات پرداخته و ایام خوبی در دانشگاه در کنار یکدیگر داشته باشیم.


فرید نعیمی به همکاری استادان و کارکنان در برنامه یک شب در دانشگاه اشاره و بیان کرد: با همکاری همه حوزه‌های دانشگاه برنامه یک شب در دانشگاه مورد رضایت دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت و امیدواریم با تلاش و کوشش همه همکاران در سال تحصیلی جدید آمار رو به رشد جذب دانشجو را داشته باشیم.


در ادامه معاون فرهنگی دانشجویی واحد شهرضا به اخلاق حرفه‌ای و تکریم ارباب رجوع پرداخت و خاطرنشان کرد: در حوزه اخلاق اداری به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از اخلاق حرفه‌ای می‌توان به پاسداشت حرمت ارباب رجوع و حفظ حقوق آنها به‌عنوان ثمره و میوه اخلاق اداری و حرفه‌ای اشاره کرد.


عبدالرضا باقی در راستای تحقق اخلاق اداری به مؤلفه‌های این موضوع پرداخت و عنوان کرد: خوشرویی و خوش‌رفتاری و نرم‌گفتاری، پاسخگویی مناسب و دقیق، اقناع منطقی مراجع، تلاش در راستای کسب رضایت ارباب رجوع و برخورد متعادل و عادلانه و منصفانه با همه مراجعان  و همچنین حضور به موقع در محل کار می‌تواند رضایت مراجعان را فراهم کند.


این مقام دانشگاهی درباره نبایدهای اخلاق حرفه‌ای اظهار کرد: ناشایست‌های اخلاق اداری که شامل تبعیض میان ارباب رجوع، تجسس در امور شخصی آنها، منت‌گذاری و ترک‌کردن کار بدون هماهنگی و معطل‌شدن و خسته‌کردن  مراجعه کننده است، می‌تواند نارضایتی و در برخی موارد ایجاد بی‌نظمی در سازمان و مجموعه را فراهم کند.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر