صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۳ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
با تجلیل از کارکنان دانشگاه؛

مراسم جشن روز کارمند در دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا برگزار شد

مراسم جشن روز کارمند با حضور هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا و جمعی از کارکنان در این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 412998

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرضا، با حضور هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا و جمعی از کارکنان، مراسم جشن روز کارمند صبح امروز در این دانشگاه برگزار شد.


در این مراسم که به همت حوزه دانشجویی و فرهنگی و با همکاری سایر حوزه‌ها برگزار شد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا مهم‌ترین اثر برگزاری اینگونه جشن‌ها و مراسم توسط کارکنان را، افزایش روابط عاطفی و تقویت فضای دوستانه برای انجام کار بهتر دانست و ابراز امیدواری کرد در سال تحصیلی جدید نیز مانند سال‌های گذشته صمیمانه و همدلانه به ارائه خدمات پرداخته و ایام خوبی در دانشگاه در کنار یکدیگر داشته باشیم.


فرید نعیمی به همکاری استادان و کارکنان در برنامه یک شب در دانشگاه اشاره و بیان کرد: با همکاری همه حوزه‌های دانشگاه برنامه یک شب در دانشگاه مورد رضایت دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت و امیدواریم با تلاش و کوشش همه همکاران در سال تحصیلی جدید آمار رو به رشد جذب دانشجو را داشته باشیم.


در ادامه معاون فرهنگی دانشجویی واحد شهرضا به اخلاق حرفه‌ای و تکریم ارباب رجوع پرداخت و خاطرنشان کرد: در حوزه اخلاق اداری به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از اخلاق حرفه‌ای می‌توان به پاسداشت حرمت ارباب رجوع و حفظ حقوق آنها به‌عنوان ثمره و میوه اخلاق اداری و حرفه‌ای اشاره کرد.


عبدالرضا باقی در راستای تحقق اخلاق اداری به مؤلفه‌های این موضوع پرداخت و عنوان کرد: خوشرویی و خوش‌رفتاری و نرم‌گفتاری، پاسخگویی مناسب و دقیق، اقناع منطقی مراجع، تلاش در راستای کسب رضایت ارباب رجوع و برخورد متعادل و عادلانه و منصفانه با همه مراجعان  و همچنین حضور به موقع در محل کار می‌تواند رضایت مراجعان را فراهم کند.


این مقام دانشگاهی درباره نبایدهای اخلاق حرفه‌ای اظهار کرد: ناشایست‌های اخلاق اداری که شامل تبعیض میان ارباب رجوع، تجسس در امور شخصی آنها، منت‌گذاری و ترک‌کردن کار بدون هماهنگی و معطل‌شدن و خسته‌کردن  مراجعه کننده است، می‌تواند نارضایتی و در برخی موارد ایجاد بی‌نظمی در سازمان و مجموعه را فراهم کند.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر