صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۴ - ۰۷ مهر ۱۳۹۴
حافظی به مناسبت روز آتش‌نشان به آنا خبر داد

حقوق آتش‌نشانان سه برابر افزایش می‌یابد

رئیس کمیسیون خدمات شهری، سلامت و محیط‌ زیست شورای شهر تهران از افزایش سه برابری پایه حقوق آتش‌نشانان خبر داد و گفت: مدیریت شهری همچنین موظف است تجهیزات مدرن را برای آتش‌نشانان فراهم کند.
کد خبر : 41285

رحمت‌اله حافظی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اعلام این خبر افزود: به باور ما مهم‌ترین چیزی که باید در خصوص وضعیت آتش‌نشانان به آن توجه شود، تامین معاش آنهاست تا بدون هیچ دغدغه‌ای بتوانند کار خود را انجام دهند.


وی اظهار کرد: بر همین اساس طبق خبری که امروز صبح (سه شنبه، 7مهرماه) از معاونت نیروی انسانی شهرداری تهران دریافت کردیم، پرداخت فوق‌العاده‌ای که مورد درخواست آتش‌نشانی بود بررسی شده و اختصاص ضریب شش سوم برای پرداختی آنان به تایید رسیده و ابلاغ شده است.


به گفته حافظی این اقدام گامی در جهت افزایش رضایتمندی آتش‌نشانان بوده و با این کار حقوق پایه آنان، افزایشی سه برابری خواهد داشت.


این عضو شورای شهر چهارم ادامه داد: همچنین در مقایسه با سال‌های گذشته و سنوات قبل، اختصاص بودجه به این سازمان نیز روندی رو به رشد داشته و رضایت بخش است، هر چند ممکن است که جوابگو نباشد.


وی یادآور شد: البته برای افزایش بودجه این سازمان طرحی در صحن علنی شورای شهر آورده و پیش‌بینی کردیم که برای پنج‌ساله دوم علاوه بر بودجه سنواتی، چیزی در حدود 500 میلیارد تومان یعنی هر سال 100 میلیارد تومان در سه حوزه آموزش نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات با جزئیات کامل به این سازمان اختصاص یابد که مستند بر یکسری مطالعات بود اما متاسفانه مورد اقبال واقع نشد. با این حال در مجموع نسبت به گذشته منابع خوبی برای سازمان آتش‌نشانی پیش‌بینی شده است.


رئیس کمیسیون خدمات شهری، سلامت و محیط‌ زیست شورای شهر تهران تاکید کرد: ارزش نیروی انسانی خیلی بیشتر از تجهیزات است، بنابراین ما باید تجهیزات مورد نیاز آتش‌نشانان را فراهم کنیم تا مجبور نشوند که با ایثار و از جان گذشتگی خود کمبودها را جبران و نیروی انسانی ما آسیب ببیند. اکنون با توجه به امکاناتی که در اختیار آتش‌نشانان ما گذاشته شده است، عملکرد قابل قبولی دارند و ما باید تجهیزات استاندارد و به روز و در حد نیاز را برای آنان تهیه کنیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر