صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۳ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۸

«بام» یک موجود زنده است!

بانک ملی ایران که اکنون بیش از 9 دهه از حضورش در فضای اقتصادی کشور می گذرد، یکی از نخستین سازمان های کشور است که سال ها پیش، رایانه را وارد عملیات روزمره خود کرد، اما این روند تا جایی پیش رفته که امروز یکی از پیشرفته ترین خدمات بانکی مبتنی بر اینترنت در بانک ملی ایران ارائه می شود.
کد خبر : 412841

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از روابط عمومی بانک ملی ایران، «بام» یکی از سامانه های منحصر به فرد نظام بانکی است که به صورت رایگان و سهل الوصول در اختیار مشتریان بانک ملی ایران قرار دارد.


در این سامانه تقریبا همه امور روزمره یک مشتری بانک قابل انجام است. علاوه بر تراکنش هایی مانند دریافت صورتحساب، خرید شارژ، انتقال پول در قالب کارت به کارت، ساتنا و پایا، پرداخت اقساط و ....، خدماتی مانند قابلیت مدیریت حساب ها و بودجه ریزی و خدمات دریافت گواهی تمکن مالی نیز در «بام» ارائه می شود.


«بام» نه یک محصول ثابت، بلکه یک موجود زنده است که در هر دوره زمانی مشخص، به روز شده و امکانات تازه ای به کاربر ارائه می کند.


«بام» ایمن است و از چند مسیر فیزیکی و مجازی، امنیت کاربر را تامین می کند. «بام» علاوه بر این که توانسته از جشنواره های متعدد جوایز و از سازمان های متعدد تاییدیه های لازم را کسب کند، از سوی کاربران نیز با استقبال کم سابقه ای مواجه شده است، به طوری که می توان آن را یکی از مطلوب ترین محصولات بانک ملی ایران در فضای مجازی دانست.


انتهای پیام/4083/


انتهای پیام/

برچسب ها: بانک ملی
ارسال نظر