صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۹ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
در قوچان برگزار می‌شود؛

همایشی از جنس نوستالژی/ جمعه‌ای به‌یادماندنی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان در آستانه ۳۰ سالگی خود با حضور فارغ‌التحصیلان سه دهه اخیر برای نخستین‌‌بار همایش نوستالژی برگزار می‌‌کند.
کد خبر : 412788

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان در آستانه ۳۰ سالگی خود مصمم است که برای نخستین‌بار همایش نوستالژی با حضور دانشجویان ۳۰ سال اخیر خود را برگزار کند. دانشگاه آزاد اسلامی قوچان در سه دهه اخیر حدود ۳۰ هزار فارغ‌التحصیل داشته و از جمله افتخارات آن، تصدی پست‌های تخصصی و اجرایی در حد مدیرکل، فرماندار، کارآفرینان ویژه ... توسط فارغ‌التحصیلان است که از این ظرفیت فوق‌العاده باید به نحو مطلوب بهره‌برداری کرد.


آنگونه که مسئولان این دانشگاه می‌گویند؛ بزرگداشت یاد و خاطره دکتر جوانبخت مؤسس فقید دانشگاه آزاد اسلامی قوچان، تجدیدخاطره و دیدار با دوستان، بازدید از مجموعه و پیشرفت‌های سه دهه اخیر، همفکری و هم‌اندیشی در راستای تشکیل انجمن صنفی فارغ‌التحصیلان، بهره‌گیری از پیشنهادها در راستای توسعه هرچه بیشتر این واحد دانشگاهی از مهم‌ترین اهداف برگزاری همایش نوستالژی است.


همایش نوستالژی دانشگاه آزاد اسلامی قوچان هشتم شهریور جاری برگزار می‌شود و این در حالی است که چنین همایشی برای نخستین‌بار در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در این منطقه برگزار خواهد شد و دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان آن به‌طور کامل دانشجویان و فارغ‌التحصیلان خواهند بود و امید است که جمعه‌ای به‌یادماندنی برای جمع حاضر در این همایش رقم بخورد.


پیش‌بینی می‌شود بیش از ۴۰۰ دانشجو در این همایش حضور داشته باشند و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، دبیرخانه دائمی این همایش نوستالژی در دانشگاه آزاد اسلامی قوچان تشکیل خواهد شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر