صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دکتر حمید میرزاده در مراسم افتتاح یادمان شهدای گمنام در واحد یادگار امام خمینی(ره):

تمام امکانات دانشگاه آزاد اسلامی از سرمایه مردم است/ باید وظیفه خود را در قبال امام(ره) و ایثارگران انجام دهیم

دکتر حمید میرزاده در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و افتتاح یادمان شهدای گمنام در واحد یادگار امام خمینی(ره) گفت: وظیفه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی رسیدگی به امور دانشجویان است، زیرا این دانشگاه با سرمایه مردم و دانشجویان ایجاد شده است.
کد خبر : 41169

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به فاجعه منا، این مصیبت را تسلیت گفت و ادامه داد:‌ «به روح عزیزان از دست رفته این حادثه که به خاطر بی کفایتی مسئولان حرمین شرفین دچار فاجعه شدند درود می فرستم.»


او بیان کرد:‌ «این روزها یادآور دل‌نگرانی‌های دوران دفاع مقدس است. دورانی که در سوگ شهدا می‌نشستیم و در انتظار عزیزان به جبهه رفته بودیم. همه ما مدیون آن عزیزان هستیم، زیرا آنها از جان و مال خود گذشتند تا ایران و انقلاب باقی بمانند.»


میرزاده افزود:‌ «این مجاهدان کسانی بودند که خداوند در قرآن از آنها یاد کرده است. کسانی که خداوند آنها را دوست دارد. مجاهدین راه خدا که در سوره مائده نیز خداوند از این قوم یاد می‌کند.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر پیش‌بینی قرآن درباره قومی که در مقابل کفار ایستاد تصریح کرد:‌ «باید به خانواده‌های شهدا، ایثارگران و آزادگان تبریک گفت. زیرا خداوند بارها در قرآن از آنها یاد کرده و توفیقی برای ما بوده که این افراد در میان ملت ما و در کنار ما باشند. ما باید وظیفه خود در قبال امام(ره) و ایثارگران را ایفا کنیم.»


دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با صفای باطن جزئی از انقلاب و اسلام هستند



دکتر میرزاده در ادامه خاطر نشان کرد:‌ «باعث افتخار بنده است که امروز با دانشجویانی روبرو شده‌ام که با کمال متانت و رفاقت از مشکلاتشان با من صحبت کرده‌اند. این دانشجویان بسیار مناسب و لطیف و نرم درخواست‌هایشان را گفتند. برخی افراد با کج فهمی و کج اندیشی به این دانشجویان تهمت می‌زنند که آنها خارج از اسلام و انقلاب هستند؛ اما دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با صفای باطن، جزئی از انقلاب و اسلام هستند.»


رئیس آزاد دانشگاه اسلامی با اشاره به وظایف مسئولان این دانشگاه عنوان کرد: «وظیفه ما رسیدگی به امور دانشجویان است زیرا این دانشگاه با سرمایه مردم و دانشجویان درست شده است. خانواده‌های فرهیخته ایرانی دوست داشتند فرزندانشان تحصیل کنند پس با سرمایه و پس اندازشان این امکانات را به‌وجود آوردند.»


میرزاده تصریح کرد: «تمام امکاناتی که در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، سرمایه مردم است. کارکنان، استادان و مدیران نباید فراموش کنند که اگر دانشجویان نباشند این دانشگاه نخواهد بود.»


میرزاده در پایان با تأکید بر اینکه دانشجویان امید و آینده کشور هستند گفت:‌ «ما افتخار می‌کنیم که در خدمت دانشجویان هستیم.»


به گزارش آنا، در این مراسم از خانواده شهدای دانشگاه آزاد اسلامی و برخی از مسئولان از جمله سردار کارگر با اهدای لوح و تندیس قدردانی شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر