صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۴ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
سرلشکر باقری:

سازمان پدافند غیرعامل کشور امنیت کشور را در حوزه‌های حساس تأمین می‌کند

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: سازمان پدافند غیرعامل کشور امنیت کشور را در حوزه‌های حساس هسته‌ای، زیستی، سایبری و شیمیایی تأمین و تضمین خواهد کرد.
کد خبر : 411594

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از سازمان پدافند غیرعامل، سردار سرلشکر محمد باقری در جریان بازدید از سازمان پدافند غیرعامل کشور با تقدیر از عملکرد این سازمان، گفت: با عنایت خداوند متعال این سازمان امنیت کشور را در حوزه هسته ای، زیستی، سایبری و شیمیایی تأمین و تضمین خواهد کرد.


وی با اشاره به اینکه سازمان پدافند غیرعامل کشور با طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی مناسب در مقابله با تهدیدها در عرصه‌های مختلف با همکاری دولت، وزارتخانه‌ها، ارگان‌ها و سازمان‌های لشکری و کشوری آمادگی‌های مناسبی ایجاد کرده است، گفت: این سازمان در حوزه بازدارندگی و دفاع غیرنظامی موفق عمل کرده است و همکاری‌های بیشتر مسئولان می‌تواند اقتدار دفاعی را افزایش دهد.


باقری با تاکید بر اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی به سطحی از اقتدار رسیده که دشمن را به یأس و ناامیدی کشانده است، خاطرنشان کرد: این سطح از توانمندی و آمادگی مقدمه‌ای خواهد بود تا در گام دوم انقلاب اسلامی کشور ایران به عنوان یک قدرت شکست‌ناپذیر در سطح بین‌المللی بروز و ظهور داشته باشد.


رئیس ستادکل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه پدافند غیرعامل به موازات اقتدار دفاعی در حوزه نظامی حرکت روبه‌رشد و صعودی را می‌پیماید، افزود: با عنایت خداوند متعال سازمان پدافند غیرعامل کشور امنیت کشور را در حوزه‌های حساس هسته‌ای، زیستی، سایبری و شیمیایی تأمین و تضمین خواهد کرد.


وی با تاکید بر اینکه سازمان پدافند غیرعامل کشور به عقلانیت سطح بالای نرم‌افزاری رسیده و قادر است تدابیر و سیاست‌های دفاعی را با ادبیات علمی و تخصصی به دستگاه‌های اجرایی و سایر بخش‌ها منتقل کند، یادآور شد: اعتماد به جوانان متخصص و مومن در حوزه‌های علمی پدافند غیرعامل در این سازمان سبب ایجاد یک باور علمی و عملی و تبلور ایده «ما می‌توانیم» شده است.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر