صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۰ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۸
درخشان در گفتگو با آنا:

تصمیم درباره عرب زودتر گرفته شود/ بازیکنان جدید، نقطه قوت پرسپولیس

پیشکسوت پرسپولیس گفت: متأسفانه در فوتبال روی کار آمدن آدم‌های غیرمتخصص در پست‌های مهم و کلیدی خیلی زیاد است.
کد خبر : 411161

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره شرایط پرسپولیس در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر گفت: خوشبختانه پرسپولیس در این مدت با سرمربی جدید خود تمرینات خوبی را داشته است. او تفکر جدیدی را در پرسپولیس پیاده کرده که نتیجه آن را در رقابت‌های لیگ برتر خواهیم دید. در این مدت هم هشت بازی تدارکاتی انجام داده‌اند که البته به نظر من نتیجه در بازی‌های تدارکاتی اهمیتی ندارد و آن چیزی که مهم است، ارزیابی سرمربی جدید از بازیکنان است که در رقابت‌های لیگ برتر با توجه به شناختش با اقتدار جلو برود.


وی ادامه داد: شروع با تأخیر رقابت‌های لیگ برتر به سود پرسپولیس تمام شد چرا که با توجه به تغییراتی که در رأس کادر فنی این تیم به‌وجود آمد، سرمربی توانست شناخت و اطلاعاتش را از این تیم بیشتر کند و تفکری را که مد نظرش بود در این تیم جا بیندازد. کالدرون توانست در این مدت از موقعیت حساس پرسپولیس اطلاع پیدا کند و فرصت خوبی برای او بود تا بازیکنان را بشناسد.


پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازی اول این تیم مقابل پارس جم اظهار کرد: قطعاً شروع لیگ از اهمیت زیادی برخوردار است و باید بازیکنان این امر مهم را در نظر بگیرند که اگر در ابتدا شروع خوبی داشته باشند و بتوانند از پس بازی‌های اول و دوم برآیند، در ادامه لیگ هم می‌توانند با قدرت بازی کنند. بنابراین نباید بازی‌های ابتدایی لیگ را دست‌کم بگیریم.


درخشان در مورد حواشی که این روزها در باشگاه پرسپولیس به‌وجود آمده و بحث جدایی عرب از این باشگاه مطرح شده است، عنوان کرد: این اتفاقات بدون شک در روند نتیجه‌گیری تیم تأثیر خواهد گذاشت و امیدوارم اگر قرار است تغییراتی در رأس این باشگاه به‌وجود بیاید، هر چه سریع‌تر انجام شود تا تیم به حاشیه نرود. یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه کرد این است که افرادی را به‌عنوان مدیرعامل در رأس کار قرار دهند که تخصص مدیریتی لازم را داشته باشند. در حال حاضر مسائلی که در باشگاه به وجود آمده، در وهله اول به عدم پختگی مدیریت برمی‌گردد و شاید در آینده، اشکالات آن هم گریبانگیر تیم شود.


پیشکسوت پرسپولیس تأکید کرد: زمانی که ما یک فرد غیرمتخصص را در یک موقعیت حساس قرار دهیم، او هر چند هم کار کند، به خاطر تخصصی که ندارد ممکن است بازدهی پایینی داشته باشد. متأسفانه در فوتبال روی کار آمدن آدم‌های غیرمتخصص در پست‌های مهم و کلیدی خیلی زیاد است و امیدوارم روزی را ببینیم که در وهله اول، مدیریت و تخصص حرف اول را بزند. این‌که یک فرد رفتار شایسته‌ای داشته باشد و آدم خوبی باشد، یکی از فاکتورهای موفقیت یک مدیر محسوب می‌شود. مابقی آن به تخصص او برمی‌گردد که اگر آن را نداشته باشد، قطعاً مجموعه به عقب برمی‌گردد و در آینده شاهد این خواهیم بود که پرسپولیس با چالش‌های زیادی روبه‌رو خواهد شد.


وی گفت: عرب زمانی که مدیریت باشگاه پرسپولیس را برعهده گرفت، کارهای خیلی خوبی را انجام داد و نباید عملکرد او را سیاه‌نمایی کنیم اما در مقابل نقاط ضعفی هم داشت که نباید آن‌ها را نادیده بگیریم. مهم‌ترین تصمیم در شرایط فعلی این است که آدم‌هایی را در فوتبال قرار بدهیم که از جنس فوتبال باشند و بتوانند تصمیمات به‌موقع و منطقی بگیرند.


درخشان در پایان به حضور بازیکنان جدید در این تیم اشاره کرد و گفت: به نظرم حضور این بازیکنان هم یکی از نقاط قوت پرسپولیس است. خیلی از این نفرات مانند امیری و احمدزاده قبلاً در پرسپولیس بودند و حالا دوباره به این تیم برگشتند. حضور آن‌ها در کنار بازیکنان قدیمی می‌تواند برای تیم مثمر‌ثمر باشد.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر