صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۰۰ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۸

پروژه درآمدزایی فدراسیون فوتبال به ثمر می‌نشیند؟

فدراسیون فوتبال طرحی را برای درآمدزایی از تبلیغات محیطی در نظر گرفته و باید دید این طرح به درآمدزایی می‌رسد.
کد خبر : 410703

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، فدراسیون فوتبال برای رقابت‌های این فصل فوتبال باشگاهی ایران مبلغ 100 میلیارد تومان را برای واگذاری امتیاز تبلیغات محیطی به شرکت‌های خواهان در نظر گرفته است.


رقمی که مسئولان فدراسیون مدنظر دارند در شرایطی عنوان‌شده که باشگاه‌ها از درآمدهای تبلیغات محیطی در فصل گذشته ناراضی هستند و برخی از آن‌ها اعلام کرده‌اند پولی که بابت ارزش‌افزوده این تبلیغات داده‌اند بیشتر از دریافتی‌شان بوده است.در فصل گذشته امتیاز تبلیغات محیطی با رقم 85 میلیارد تومان به شرکت تیراژه فیلم واگذار شد و این شرکت رقمی کمتر از توافق با فدراسیون را پرداخت.


در این فصل نیز بعید به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال بتواند درآمد 100 میلیاردی از پروژه تبلیغات محیطی داشت باشد چون در فاصله کمتر از یک هفته تا شروع لیگ چند شرکت فرصت می‌کنند تا پیشنهاد فدراسیون را با دقت بررسی کنند و برای امضای قرارداد وارد مذاکره شوند. ضمن اینکه فدراسیون اعلام کرده برای تبلیغات خارجی رقم دریافتی باید 2.5 برابر باشد و با این حساب بیشتر یا تمام شرکت‌های خارجی از بستن قرارداد امتناع خواهند کرد.


باید دید فدراسیون فوتبال کلیه امتیاز پروژه تبلیغات محیطی را به یک شرکت واگذار می‌کند یا با چند شرکت به توافق می‌رسد. مهم‌ترین مسئله این است که از طریق تبلیغات محیطی فدراسیون بتواند بخشی از مشکلات مالی‌اش را حل کند و باشگاه‌ها نیز از این درآمد راضی باشند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر