صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۸ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران:

جمهوری اسلامی ایران در مسابقات گشت جاده‌ای به مقام نخست رسید/ شعار این مسابقات مقاومت در برابر زورگویان بود

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این مطلب که مسابقات گشت جاده‌ای به میزبانی تهران با حضور 6 کشور برگزار شد، از کسب مقام قهرمانی توسط تیمجمهوری اسلامی ایران خبر داد.
کد خبر : 410594

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار حسین اشتری صبح امروز در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات بین‌المللی گشت جاده ای که در شهر آیلند برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات بین المللی گشت جاده ای به میزبانی ناجا در تهران با حضور ۶ کشور برگزار شد و براساس اهداف و پیش بینی هایی که از قبل داشتیم تمام برنامه ها به خوبی انجام شد و مورد استقبال کشورهای مهمان قرار گرفت.


وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات تیم جمهوری اسلامی ایران رتبه اول را کسب کرد. کشورهای ازبکستان، ارمنستان، پاکستان و ونزوئلا و روسیه که در این دوره شرکت کردند اذعان داشتند که مسابقات به بهترین نحو ممکن انجام شد.


فرمانده نیروی انتظامی با بیان این‌که تمام تجهیزات مورد استفاده در این مسابقات تولید داخل بود، گفت: شعار مسابقات این دوره صلح و دوستی و مقاومت در برابر ظالمان بود و امروز جمهوری اسلامی ایران با توجه به تحریم‌ها توانسته روی پای خود بایستد و در همه زمینه‌ها پیشرفت کند.


اشتری اظهار کرد: ایران آمادگی میزبانی دوره‌های بعدی را نیز دارد و امیدواریم این مسابقات بتواند دستاوردهایی را نیز داشته باشد؛ ما آمادگی داریم که میزبانی مسابقات مختلف را در سطح بین‌المللی داشته باشیم و اگر کشورهای دیگر تمایل داشته باشند با آنها همکاری می کنیم.


وی تصریح کرد: این مسابقات تأثیر بسیاری را در تحکیم روابط کشورها دارد و ما با تعداد بسیاری از کشورها در بخش آموزش و تبادل تجربیات همکاری داریم و امروز پلیس ما در منطقه و جهان زبان‌زد است.


انتهای پیام/۴۱۱۰


انتهای پیام/

ارسال نظر