صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۳ - ۰۶ مهر ۱۳۹۴
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر:

تعدادی از مجروحان فاجعه منا، عصر امروز به کشور باز می‌گردند

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اعلام کرد: بنا داریم تعدادی از مجروحان قابل انتقال به داخل کشور را با پرواز عصر امروز به تهران اعزام کنیم.
کد خبر : 40999

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سیدعلی مرعشی در خصوص اقدامات صورت گرفته از سوی مرکز پزشکی حج و زیارت برای پیدا کردن مفقودان، اظهار کرد: تیم‌های جست‌و‌جو شب گذشته با حضور در سردخانه اصلی شهر مکه نسبت به شناسایی زائران ایرانی اقدامات لازم را انجام دادند.


وی ادامه داد: شناسایی مفقودان از شب گذشته تا صبح امروز ادامه داشت که برای انتقال پیکر جان‌باختگان به جده کارهای اداری در حال انجام است تا پس از انتقال به جده به کشور بازگردانده شود.


رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با بیان اینکه پیکر جان‌باختگان فاجعه منا فردا به کشور اعزام می‌شوند، اضافه کرد: پیکر ۱۳۰ تن از جان باختگان با پرواز فردا (سه شنبه) از جده به تهران منتقل می‌شود.


وی به مجروحان بد حال فاجعه منا اشاره کرد و یادآور شد: ۱۸ تن از مجروحان به دستگاه «بنتیلاتور» متصل بودند که در حال حاضر تعداد آن‌ها به ۱۶ تن کاهش یافته است و دو نفر از مجروحان با بهبودی وضعیت از دستگاه جدا شدند.


مرعشی با بیان اینکه بنا داریم با پرواز عصر امروز (دوشنبه) تعدادی از مجروحان فاجعه منا را به کشور اعزام کنیم، افزود: تعدادی از مجروحان که قابل انتقال به داخل کشور هستند با پرواز عصر امروز به تهران اعزام می‌شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر