صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۴۵ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
خدادی:

انتظار از رسانه این است که کبوتر نامه‌بر مسئولان نباشند

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انتظار از رسانه این است که کبوتر نامه‌بر مسئولان نباشند؛ رسانه باید بخشی از موضوع باشند و به‌عنوان ابزاری برای انتقال پیام شناخته شوند و نگاه به آن‌ها به‌عنوان ابزار برای تعامل دوسویه میان مردم و مسئولان تبدیل شود.
کد خبر : 409894

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا محمد خدادی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که عصر امروز در تالار ایوان شمس برگزار شد در توصیه به مسئولان شهری اظهار کرد: مدیران شهری باید با این نگاه وارد عرصه خدمت شوند که به‌جای این‌که به‌دنبال هوادار باشند؛ به‌دنبال شریک باشند.


وی با بیان این‌که در صورتی که کارکرد رسانه تبلیغی باشد شهردار و شهرداری کاری از پیش نخواهد برد، گفت: در صورتی‌که کارکرد حوزه شهری تبیینی بوده و به‌دنبال اقناع مردم باشد؛ مردم با آن‌ها همراه خواهند شد.


معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: مدیران شهری نباید گزارش کار ارائه دهند بلکه باید تلاش کنند با تبیین اعداد و ارقام به سمت قضاوت موضوعاتی پیش بروند و تصمیمی را اتخاذ کنند که منجر به همکاری و جلب رضایت مردم شود.


خدادی با اشاره به این مطلب که مسئولان به جای این‌که از رسانه به مخاطب برسند بایستی از مخاطب به رسانه رسیده و متناسب با خواست و نیازشان اطلاعات تولید کنند، در ارتباط با الزامات رسانه‌ها در فرآیند اطلاع‌رسانی سخن به میان آورد و گفت: رسانه‌ها در جریان رسانه‌ای کنونی، باید به سوی عمق و کیفی‌گرایی حرکت کنند و با همکاری آن‌ها با مسئولان، زندگی توأم با آرامش را برای شهروندان فراهم کنند.


وی با اشاره به این مطلب که انتظار از رسانه این است که کبوتر نامه‌بر مسئولان نباشند، ادامه داد: رسانه باید بخشی از موضوع باشند و به‌عنوان ابزاری برای انتقال پیام شناخته شوند و نگاه به آنها به‌عنوان ابزار برای تعامل دوسویه میان مردم و مسئولان تبدیل شود.


انتهای پیام/۴۱۰۵/4127


انتهای پیام/

ارسال نظر