صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۴

سازه طرح پدافند غیرعامل واحد گلپایگان توجه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه را جلب کرد

سازه طرح پدافند غیرعامل از سوی انجمن علمی بتن دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان مورد توجه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه در این شهرستان قرار گرفت.
کد خبر : 40969

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گلپایگان از نمایشگاه علمی و فرهنگی واحد گلپایگان که به مناسبت هفته دفاع مقدس در دانشگاه برپا شده است، بازدید کرد.


نمایشگاه هفته دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان در بخش‌های مختلف: لایه‌های پنهان جنگ، رشادتها و ایثارگری رزمندگان اسلام و تجاوز رژیم بعث عراق و دستاوردهای گروه انجمن علمی بتن دانشگاه در مورد پدافند غیر عامل به تصویر کشیده شده است.


در حاشیه این بازدید، عضو انجمن بتن این دانشگاه با بیان اینکه سازه محافظ در برابر حملات موشکی از سوی انجمن بتن ساخته شده، گفت: این سازه در برابر ضربات مقاومت می‌کند که در این رشته در سطح مسابقات ملی مقام دوم را کسب کرده‌ایم.


احمد محمودی افزود: انجمن علمی بتن در گرایش‌های بتن سبک، بتن گوگردی، بتن غلطکی و بتن متخلخل نیز فعالیت دارد که در این گرایش‌ها نیز موفق به کسب بیش از هشت مقام ملی در سطح کشور شده‌ایم.این سازه در برابر ضربات مقاومت می‌کند که در این رشته در سطح مسابقات ملی مقام دوم را کسب کرده‌ایم.


سرپرست واحد گلپایگان هم با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و همزمانی آن با هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس نمادی از ایثار، خودگذشتگی و پایمردی جوانان کشورمان است که با دست خالی با دشمن سرپا مسلح مقابله کردند و پوزه همه بدخواهان نظام اسلامی را به خاک مالیدند.


حمیدرضا خدایی با عرض تسلیت به مناسبت وقایع منا و جان باختن تعداد زیادی از هموطنان، افزود: در زمان حال وظیفه ما حمایت از جوانان در زمینه‌های علمی و پژوهشی است، و بر همین اساس از سال 92 تاکنون انجمن‌های علمی و پژوهشی مختلفی در دانشگاه تشکیل شده که نمونه بارز آن انجمن علمی بتن است که توانسته در مسابقات مختلف شرکت و افتخارآفرینی کند.


سرهنگ محمد اسماعیل علیشاهی نیز با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه‌ها به منظور ارج نهادن به دوران دفاع مقدس و سپاسگزاری از رشادت‌ها و ایثارگری‌های فرزندان این کشور و پیوند آن نسل با نسل جدید است، افزود: جوانان و نوجوانان در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی کار می‌کنند و پیوند باید به وجود آید تا از گنجینه دفاع مقدس استفاده کنند.


پس از این مراسم مسئولان دانشگاه به همراه مسئولان اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با خانواده شهید والی‌الله شعیب دیدار کردند.


سرپرست واحد گلپایگان در این دیدار با حضور در منزل شهید شعیب با تبریک اعیاد قربان و غدیر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس، ایستادگی و مقاومت جانانه ملت بزرگوار ایران در جنگ تحمیلی را نشان از عزم و اراده راسخ و ایمان مستحکم آنان دانست و افزود: امروز رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا یاد و خاطره دفاع مقدسند و در بین جامعه نیز دارای ارزش و احترم هستند.


خیرالله شعیب، فرزند این شهید والامقام از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر