صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۵ - ۰۶ مهر ۱۳۹۴

ایان رامزی: پس از باخت به پرسپولیس در رختکن گریه کردم/ هواداران ما را ببخشند

بازیکن فیلیپینی- استرالیایی تراکتورسازی گفت: از باخت مقابل پرسپولیس آنقدر ناراحت بودم که نتوانستم خودم را کنترل کنم و در رختکن گریه کردم.
کد خبر : 40924

ایان رامزی بازیکن دو رگه تیم فوتبال تراکتور سازی ضمن بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «با اینکه چند روز از بازی ما مقابل پرسپولیس گذشته است اما هنوز هم از باخت به این تیم در شوک هستم. واقعا نمی دانم چرا ما بازی که باید می بردیم را باختیم. از این باخت آنقدر ناراحت بودم که در پایان بازی و در رختکن کنترلم را از دست دادم و گریه کردم. »


وی ادامه داد: «در پایان بازی از دیدن چهره‌های ناراحت هواداران تیم از ته دل ناراحت شدم. واقعا نمی دانم به آنان چه بگویم فقط می‌توانم از آنها عذرخواهی می کنم. نتایجی که در چند هفته اخیر گرفته‌ایم آنها را اذیت کرده است.»


بازیکن چپ پای تراکتور در ادامه و در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند دلیل نتیجه گیری این تیم در هفت هفته گذشته لیگ برتر چه بوده‌است گفت:« ما خوب بازی می‌کنیم.خیلی راحت هم به دروازه حریفان خود نزدیک می‌شویم اما در زدن ضربه آخر به مشکل بر می‌خوریم. متاسفانه باید بگویم که تراکتور مشکل گلزنی دارد. خب طبیعی است که تیمی که در یک بازی چند موقعیت گلزنی به دست می‌آورد اما نمی تواند از آنها استفاده کند گل می‌خورد و نتیجه بازی را واگذار می‌کند.»


ایان رامزی در ادامه گفت:«از شرایطی موجود هیچ کس راضی نیست. باید هر چه زودتر و تا دیر نشده از این وضعیت خارج شویم . با یکی دو برد همه چیز درست می‌‌شود.اگر این به خود آمدن تیم به موقع انجام نشود فاصله ما با تیم‌های صدر جدول بیشتر و بیشتر می‌شود که این موضوع کار ما را در ادامه راه با مشکل روبه رو می‌‌کند.»


بازیکن تراکتور سازی در پایان این گفت و گو گفت:« من عادت ندارم در مورد داوری صحبت کنم چرا که این وظیفه من نیست اما در بازی مقابل پرسپولیس من دیدم داور سوت هایش به نفع پرسپولیس بود و با آنها با حالت پدرانه رفتار می کرد و با بازیکنان ما تنها با کارت دادن و سوت زدن برخورد می کرد اما هر چه بود تمام شد و من از هواداران می خواهم ما را باز حمایت کنند و دست از حمایت ما برندارند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر