صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۵۷ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۸

آشنایی با جدیدترین بازیکن مدنظر استراماچونی

سرمربی ایتالیایی استقلال قصد دارد تا مدافعی که سابقه بازی در سری A ایتالیا را در کارنامه دارد جذب کند.
کد خبر : 408561

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، آندره‌آ استراماچونی قصد دارد تا در پست دفاع چپ بازیکنی از سری A ایتالیا را جذب کند و در این راستا بوکاری درامه را به باشگاه استقلال معرفی کرد اما این بازیکن تعداد بازی‌های رسمی باشگاهی که در دو سال گذشته انجام داده بود کمتر از 10 بازی بود تا نتواند به استقلال بیاید.


سرمربی ایتالیایی استقلال حالا دانیل پاولوویچ که سابقه بازی در تیم‌های ملی پایه و بزرگسالان بوسنی را در کارنامه دارد به باشگاه معرفی کرده است.


پاولوویچ 31 ساله پس از بازی در تیم دوم فرایبورگ به شافهاوزن سوئیس رفت و از این تیم به کایزرسلاترن رفت. مدافع 183 سانتی‌متری مدنظر استراماچونی بعد از حضور قرضی در کایزرسلاترن راهی گراس هاپرز سوئیس شد و در ادامه به‌صورت قرضی برای فروزینونه بازی کرد. وی با سامپدوریا فوتبالش را ادامه داد و یک فصل به‌صورت قرضی برای کروتونه بازی کرد. آخرین تیمی که پاولوویچ در آن حضور داشته پروجیا بوده است.



مهم‌ترین مسئله درباره پاولوویچ این است که او 16 ماه است که هیچ بازی رسمی باشگاهی انجام نداده و دلیل استراماچونی برای جذب این مدافع بوسنیایی این است که او افت قیمت زیادی پیدا کرده و می‌تواند به‌راحتی استقلالی شود.


باید دید مسئولان باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن چه رقمی را به او پیشنهاد می‌دهند چراکه پاولوویچ مدت زیادی از بازی رسمی دور بوده است.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر