صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کریمیان مطرح کرد:

ترویج ایثار اجتماعی با رصد سیره شهدا الگویی مناسب برای پیروزی در جنگ اقتصادی

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در جنگ اقتصادی به ترویج فرهنگ ایثار اجتماعی نیاز داریم و باید با رصد رفتار و سیره شهدا الگوی مناسب را از آنان بگیریم.
کد خبر : 408512

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، علیرضا کریمیان در نخستین نشست صمیمی فعالان شاهد و ایثارگر حوزه رسانه استان خراسان رضوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: امروزه سازمان‌ها در تلاش هستند با کمک رسانه‌ها عملکرد خود را بازتاب دهند و از نقد سازنده و نظرات اصلاحی به عنوان رسالت بزرگ خبرنگاران برای بهبود عملکرد و پویایی سازمان استفاده کنند.


وی ضمن تشکر از خبرنگاران شاهد و ایثارگر تأکید کرد: امروز رسالت خبرنگاران شاهد و ایثارگر در مقابل جنگ رسانه‌ای که دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب شروع کردند مضاعف است.


مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: در موضوع ارتباطات، صرفاً کلمه و واژه منجر به انتقال پیام نمی‌شود، بلکه فهم معانی مهم هستند که آن هم در بطن هر فردی وجود دارد و در واقع خبرنگاران شاهد و ایثارگر یک معنی درونی عمیق از واژه ایثار دارند.


وی با اشاره به نیروهای جوان، متخصص و مستعدی که امروزه در حال خدمت‌رسانی به ایثارگران هستند، گفت: فرزندان شهدا و ایثارگران برداشت و فهم درونی از فرهنگ ایثار دارند و ذائقه نسل جدید را می‌دانند و می‌توانند بهترین و بیشترین کمک را در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشند.


کریمیان خاطرنشان کرد: در جنگ اقتصادی به ترویج فرهنگ ایثار اجتماعی نیاز داریم و باید با رصد رفتار و سیره شهدا الگوی مناسب را از آنان بگیریم و در جهت مقابله با جنگ اقتصادی که امروز بر علیه ایران اسلامی به راه افتاده است به مقابله با دشمن بپردازیم.


در این نشست حجت‌الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، رحیمی معاون اطلاعات اخبار صداوسیمای خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سید هادی موسوی‌پور و محمدحسن صمدی رؤسای بنیاد مناطق سه و یک مشهد مقدس و جمعی از اصحاب رسانه شاهد و ایثارگر مشهد و شهرستان‌های استان حضور داشتند.


انتهای پیام/4072/4100/


انتهای پیام/

برچسب ها: بنیاد شهید شهدا
ارسال نظر