صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۲ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر:

بیشترین آمار مراجعه حجاج به بیمارستان هلال احمر در مکه مشکلات حساسیتی است

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: بیشتر مراجعه حجاج به مراکز پزشکی در مکه مکرمه به دلایل بیماری‌های حساسیتی، ریوی و اسکلتی است.
کد خبر : 408467

محمدتقی حلی‌ساز در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت گروه اجتماعی خبرگزاری آنا گفت: بیمارستان مکه مکرمه در روز به بیش از 500 نفر از زائرانی که به این مرکز مراجعه می‌کنند، خدمت‌رسانی می‌کند.


وی با تأکید بر اینکه خدمات ارائه‌شده به بیماران در قالب تخصصی و فوق تخصصی است، افزود: بیشتر مراجعه به مراکز پزشکی به دلایل بیماری‌های حساسیتی و ریوی و اسکلتی است.


رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد:‌ تاکنون بیش از 74 زائر در بخش مردان و 68 زائر نیز در بخش زنان بستری شده‌اند و در حال حاضر 32 نفر در این بیمارستان بستری هستند.


وی به خدمات پاراکلینیکی به بیماران اشاره‌کرده و افزود: تاکنون بیش از 12 هزار مورد خدمات پاراکلینیکی به زائران ارائه‌ شده است که بر اساس آمارها 9 هزار و 861 مورد خدمات آزمایشگاهی، 236 مورد اکو و 445 مورد رادیولوژی صورت گرفته است.


حلی‌ساز با تأکید بر اینکه داروهای موردنیاز تا پایان موسم حج تأمین‌ شده است افزود: تاکنون 5 هزار و 911 زائر برای دریافت دارو به داروخانه‌های ایرانی مستقر در مکه مراجعه کرده‌اند.


رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر خاطرنشان کرد:‌ تاکنون 13 زائر ایرانی نیز در بیمارستان‌های سعودی بستری‌ شده‌اند که سازمان پزشکی حج و زیارت پیگیر وضعیت درمان آن‌ها است.


انتهای پیام/4087/


انتهای پیام/

ارسال نظر