صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۳ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
فتاحی:

هنوز هیچ باشگاهی آمادگی ورزشگاهش را اعلام نکرده است!

مسئول مسابقات سازمان لیگ گفت: هر زمان ورزشگاه‌ها طبق استاندارد تجهیز شوند زمان آغاز رقابت‌ها اعلام خواهد شد اما متأسفانه تا این لحظه هیچ باشگاهی اعلام آمادگی نکرده است.
کد خبر : 408357

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سازمان لیگ فوتبال، سعید فتاحی درباره الزامات سازمان لیگ برای آغاز لیگ نوزدهم گفت: سازمان لیگ در ۵ سال اخیر بر روی الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر تجهیز و استانداردسازی ورزشگاه‌ها تأکید داشته است. تجهیزاتی نظیر نور استاندارد، جایگاه مناسب برای خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های گروهی، چمن مناسب و... امسال نیز تأکید بر ایمن‌سازی ورزشگاه‌ها برای تماشاگران و شرایط مناسب‌تر و بهتر برای هواداران فوتبال داشته است.


وی افزود: قرعه‌کشی و آغاز نوزدهمین دوره لیگ برتر در انتظار اعلام آمادگی باشگاه‌ها در مورد شرایط ورزشگاه‌ها و رعایت الزاماتی نظیر بلیت‌فروشی الکترونیک، شماره‌دار شدن صندلی‌ها، نصب گیت الکترونیک، استقرار دوربین مداربسته است هرزمانی که باشگاه‌ها به سازمان لیگ اعلام کنند که ورزشگاه‌هایشان این شرایط را پیدا کرده، قرعه‌کشی لیگ برتر انجام و زمان آغاز رقابت‌ها اعلام خواهد شد که متأسفانه تا این لحظه هیچ باشگاهی اعلام آمادگی نکرده است.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر