صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۳۸ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۸
رئیس دانشگاه یاسوج مطرح کرد؛

تلاش برای رفع مشکلات دانشکده صنعت و معدن چرام

رئیس دانشگاه یاسوج، مشکلات موجود دانشکده صنعت و معدن چرام را اینترنت، سلف سرویس، خوابگاه و زیرساخت‌های دیگر اعلام کرد و گفت: تا رفع این مشکلات راه زیادی باقی نمانده است.
کد خبر : 408147

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه یاسوج، احمد عریان در جلسه‌‌ای که با حضور  فرماندار و رئیس دانشکده صنعت و معدن چرام در سالن جلسات برگزار شد از عزم جدی مسئولان وزارت علوم و  استان کهگیلویه و بویراحمد برای تخصصی‌تر شدن این دانشکده تأکید کرد.


وی اضافه کرد: پراکندگی و تعداد بی‌رویه مراکز علمی در شهرها و بخش‌ها که زیرساخت‌های لازم از جمله اعضای هیئت علمی، دانشجو، خوابگاه، سلف سرویس و ... را ندارند، موجب شده تا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر تجمیع و ساماندهی مراکز علمی اهتمام ورزد.


رئیس دانشگاه یاسوج عنوان کرد: رویکرد عملی و دلسوزانه فرماندار شهرستان چرام در کنار رئیس دانشکده صنعت و معدن چرام برای رفع موانع موجود در آن دانشکده موجب شد تا  وزارت علوم  نیز نسبت به گذشته  برای پیشبرد اهداف عالی این دانشکده حمایت قوی‌تری داشته باشد.


عریان، مشکلات موجود این دانشکده را اینترنت، سلف سرویس، خوابگاه و زیرساخت‌های دیگر اعلام کرد و توضیح داد: تا رفع این مشکلات راه زیادی باقی نمانده است.


وی یادآور شد: با حل این مشکلات، دانشکده تخصصی صنعت و معدن چرام با رشته‌های مرتبط با توجه به وضعیت نیاز آن شهرستان و استان در مقاطع مختلف کار خود را با حمایت جدی وزارت علوم ادامه خواهد داد و به یکی از دانشکده‌های تأثیرگذار تبدیل خواهد شد.


فرماندار چرام نیز در این جلسه گفت: دانشکده صنعت و معدن که در چرام قرار دارد مربوط به این شهرستان نیست؛ بلکه برای شهرستان‌های اطراف نیز خدمات‌رسانی می‌کند و به همه اختصاص دارد و تلاش همه‌جانبه برای حل مشکلات آن نیازمند است.


هادی فتاحی افزود: این دانشکده به دلیل اینکه اعتباراتش در حوزه وزارت کشور نیست، برای ما دشواری‌هایی داشته؛ درغیراینصورت از اولویت‌های شهرستان چرام از لحاظ اعتباری محسوب می‌شد.


انتهای پیام/4078/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان 0 نظر
ناشناس
11:27 - 1398/05/10
دانشکده صنعت و معدن که در چرام قرار دارد مربوط به این شهرستان نیست؛ ... فرماندار بیسواد و نابلد ایشون هستند اصلا نمیتونن ادبیات رو درست بکار ببرند. اگه اینجوره دانشگاهها و دانشکده های سایر شهرستانهای ایران مربوط به اونجا نیست. همین حرفها رو میزنید که نمیتونید بودجه ای بگیرید و کاری کنید