صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۳۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۴
معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد

ورود تجهیزات و خودروهای جدید به ناوگان سازمان آتش‌نشانی

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از ورود  تجهیزات و خودروهای جدید به ناوگان سازمان آتش نشانی و افتتاح همزمان از پنج ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر تهران خبر داد.
کد خبر : 40798

به گزارش گروه اجتماعی آنا، مجتبی عبدالهی با اعلام این مطلب گفت: به مناسبت 7 مهرماه روز آتش‌نشان و به طور همزمان 6 ایستگاه آتش‌نشانی در مراسمی با حضور شهردار تهران افتتاح و از تجهیزات و خودروهای جدید این سازمان نیز رونمایی و بهره‌برداری خواهد شد.


عبدالهی در ادامه با بیان این که تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی از 116 ایستگاه به 121 ایستگاه خواهد رسید، گفت: ایستگاه‌های شماره 117 در منطقه 14 و 118 در منطقه 11 و 120 در منطقه 13، به طور همزمان افتتاح خواهند شد،همچنین ایستگاه شماره 46 در منطقه 11 نیز بازسازی و آماده بهره‌برداری شده است.


وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت تامین ایمنی شهروندان، ایستگاه 119 در برج میلاد و ایستگاه 121 نیز در بوستان جنگلی یاس در منطقه 4 به صورت ایستگاه موقت افتتاح و پس از تکمیل و ساخت ابنیه اصلی،ایستگاه‌های مذکور به ساختمان‌های اصلی در همان محل منتقل خواهند شد.


به گفته عبدالهی به طور متوسط هر یک ماه یک ایستگاه جدید آتش‌نشانی در تهران افتتاح شده است.


معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به ورود تجهیزات و خودروهای جدید به چرخه ناوگان سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: تعداد 125 دستگاه تویوتا هایلوکس، 49 دستگاه خودروی ایویکو دیلی (معابر باریک)، 3 دستگاه جرثقیل 8 تن، 1 دستگاه جرثقیل ولوو (120 تن)، 10 دستگاه ایسوزو رول آف (18 تن)، 11 دستگاه کاپرا، 53 دستگاه موتور پمپ جدید پرتابل آتش نشانی و ... که همگی دارای کاربری عملیاتی هستند در این روز و در محل برج میلاد رونمایی و بهره‌برداری خواهند شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر