صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۱۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۴
در گفت‌وگو با آنا

اصغر باقریان: زمین «باغ دریاچه» ربطی به محرم نویدکیا ندارد/ فرکی حق دارد که ناراحت باشد

مدیرعامل سپاهان گفت: نبش قبر کردن موضوعی که متعلق به چند ماه پیش است فایده‌ای برای محرم نوید کیا و مجموعه باشگاه سپاهان ندارد.
کد خبر : 40747

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، غیبت طولانی محرم نویدکیا در تیم سپاهان با منتشر شدن خبر جدیدی در روزهای اخیر شکل دیگری پیدا کرد و باعث شد تا گمانه‌زنی‌ها در مورد غیبت کاپیتان سپاهان بیشتر شود، موضوعی که مدیرعامل سپاهان نیز مهر تاییدی پای آن زده است. قضیه از این قرار است که اعلام شد در یکی از بهترین محلات اصفهان به نام «باغ دریاچه» زمین بزرگی به نام باشگاه فولاد مبارکه سپاهان است. این زمین که توسط مدیران قبلی سپاهان خریداری شده بود حالا قیمتی میلیاردی پیدا کرده و در این میان محرم نویدکیا هم که در جریان این ماجرا قرار گرفته در جلسه با مدیر کل شرکت فولاد مبارکه اعلام کرده این زمین متعلق به تیم فوتبال سپاهان است.


در این میان اصغر باقریان، مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد این جلسه و پاسخی که مدیر کل شرکت فولاد مبارکه به محرم نویدکیا داده، اظهار کرد: «نمی‌دانم چرا موضوعی که سه ماه پیش رخ داده باید در این برهه مطرح شود. کسی که خبر این اتفاق را پخش کرده منافع خاصی داشته که خواسته با گل آلود کردن این داستان ماهی خود را بگیرد در حالی که ماهی نیست که او بتواند صید کند. به محرم اخبار غلطی داده بودند و او هم رفته بود تا حق تیمش را بگیرد. مدیر کل فولاد مبارکه هم به نویدکیا گفته بود که مسائل کلی شرکت ربطی به تیم فوتبال پیدا نمی‌کند. مدیر عامل کارخانه به محرم تاکید کرده که خام برخی حرف‌ها نشود و وارد ماجرایی شده‌ است که ربطی به فوتبال ندارد. در پایان هم به محرم توصیه کرده‌ است به جای این کارها به موفقیت تیم سپاهان فکر کند.»


یکی دیگر از مسائلی که این روزها شرایط تیم سپاهان را به هم ریخته و باعث شده این تیم در کسب نتیجه ناموفق باشد، جدایی احسان حاج‌صفی از این تیم است. بازیکنی که جای خالی او در تیم حس می شود و با توجه به غیبت محرم نویدکیا، لئوناردو پادوانی و لوسیانو پریرا، حسین فرکی را به دردسرهای زیادی انداخته است. او که در چینش ترکیب 11 نفره تیم نتوانسته جایگزین‌های مناسبی را به جای غایبین انتخاب کند، در هفته‌های اخیر امتیازات حساسی را از دست داده و با از دست دادن صدرجدول شاهد فحاشی هواداران سپاهان بود. موضوعی که به شدت فرکی را آزرده است. ولی مدیرعامل سپاهان معتقد است ناراحتی فرکی با چاشنی مطبوعات چند برابر شده است.


باقریان در این باره گفت:« من در بازی با صبای قم در کنار تیم بودم و اتفاقا در پایان بازی در رختکن تیم حاضر شدم. فرکی به خاطر باخت شاگردانش ناراحت بود و اصلا ناراحتی از هواداران نداشت. او برنامه‌های تمرینی‌اش را چک کرد و کمی هم با بازیکنان در مورد اینکه چه اشتباهاتی داشتند که باعث شکست‌شان شد، صحبت کرد. مطبوعات کمی قضیه را بزرگ کرده‌اند، وگرنه اتفاق خاصی نیفتاده است. ما به فرکی حق می‌دهیم که نتواند در همه دیدارهایش پیروز شود. مگر بارسلونا، رئال‌مادرید، یوونتوس و چلسی در همه دیدارهای خود پیروز می‌شوند. ما که یک صدم تیم‌های اروپایی هزینه نکرده‌ایم و متاسفانه چند بازیکن خوب تیم هم در اختیار سرمربی نیستند، نباید انتظار داشته باشیم بازیکنان جانشین با همان کیفیت بازی کنند. ما قبول داریم که فوتبال فراز و نشیب داد. وفتی در فرازی که همه چیز عالی است، اما وقتی در نشیب قرار می‌گیری باید متحدتر از همیشه باشیم تا تیم به روزهای خوب خود بازگردد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر