صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۲۷ - ۰۵ مهر ۱۳۹۴

شناسایی اجساد دو زائر افغان در عربستان

وزارت حج و اوقاف افغانستان اعلام کرد که تاکنون جسد دو زائر افغان که در حادثه ازدحام روز پنج‌شنبه گذشته جان باختند، شناسایی شده است.
کد خبر : 40691

به‌گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، «داعی‌الحق عابد» معاون وزارت حج و اوقاف افغانستان گفت: دفتر حج افغانستان در مکه مکرمه روز گذشته (شنبه) توانست دو نفر از حجاجی را که ناپدید بودند، یک مادر و یک پسر از ولایت فاریاب را شناسایی کند که در حادثه کشته شدند.


براساس این گزارش، وی افزود: با وجود شناسایی این افراد، همچنان سرنوشت شش نفر دیگر نامشخص است. امیدوار هستیم که در 24 ساعت آینده بتوانیم سرنوشت آن‌ها را نیز معلوم کنیم.


«عابد» تصریح کرد: پادشاهی عربستان سعودی روز گذشته (شنبه) فهرست 400 نفر از قربانیان را در بیمارستان‌های مختلف اعلام کرد و نام‌های بیشتری در روزهای آینده اعلام خواهد شد.


وی تاکید کرد که پیشتر بیشتر بستگان زائران کشته‌شده افغان خواهان دفن اجساد قربانیان در عربستان بودند و وزارت حج و اوقاف در حال فراهم کردن زمینه تدفین اجساد در مکه است. باوجود این، در صورت درخواست خانواده‌های قربانیان، وزارت حج و اوقاف اجساد آن‌ها را به افغانستان منتقل می‌کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر