صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ذبح اعتماد مردم پای رقابت درون‌کانالی خندوانه !

حواشی اخیر کانال تلگرامی خندوانه به اعتماد مردم و طرفداران این برنامه تلویزیونی ضربه می‌زند.
کد خبر : 405451

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، دو روز پیش بود که نام کانال تلگرامی برنامه تلویزیونی «خندوانه» به اسمی جدید و فانتزی یعنی «نی‌نی و دادا» تغییر کرد. تغییر که همراه با انتشار دو ویدئوی کوتاه انیمیشن با شخصیت‌هایی به نام نی‌نی و دادا بود در ادامه این ویدئوهای رامبد جوان در توضیحات کوتاهی، ساخت این انیمیشن‌ها را کار جدید خود و مقداد اخوان برای بچه‌ها دانست و از اعضای کانال «نی‌نی و دادا» (خندوانه سابق!) خواست تا تماشای این انیمیشن‌های کوتاه را به کودکان پیشنهاد بدهند. وی همچنین از مخاطبانش خواست تا برای ارزیابی این تولیدات عجله نکنند و تعداد بیشتری از آنها را ببینند.



تصویر پروفایل کانال تلگرامی «نی‌نی و دادا» که مجدداً به لوگوی برنامه خندوانه تیدیل شد


اما روز گذشته و کمتر از 24 ساعت بعد نام این کانال تلگرامی به «خندوانه و جناب خان» تغییر کرد. ضمن این که مطالب جدید یعنی پیام رامبد جوان و دو ویدئوی ارسالی او نیز حذف شد. به نظر می‌رسد حذف این مطالب به خواست مدیران تلویزیون و توسط یکی از ادمین‌های کانال خندوانه صورت گرفته باشد تا مانع از مالکیت جوان بر این کانال گردد. اقدامی که می‌تواند اولین هشدار جدی برای کنار گذاشتن رامبد جوان از پروژه خندوانه نیز به حساب بیاید.


حالا باید دید منازعه بر سر کانال تلگرامی برنامه خندوانه چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد؛ اهالی خندوانه در آن کامیاب خواهند شد یا تولیدکنندگان نی‌نی و دادا؟ نتیجه اما هر چه باشد، آنچه بیش از هر کس و هر چیز زیان خواهد کرد، اعتماد بینندگان به یک برنامه جاافتاده و پرطرفدار تلویزیونی است که حدود پنج سال مخاطبان فراوانی را به خود جذب کرد و به برندی ماندگار در حوزه برنامه‌سازی تلویزیونی تبدیل شد. اعتمادی که باید هر چه زودتر با گفتگوی بی‌واسطه مدیران سازمان صدا و سیما، رامبد جوان به عنوان طراح و کارگردان خندوانه و سایر عوامل سازنده این برنامه بازسازی و تقویت شود.


 انتهای پیام/4104/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر