صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۴ - ۰۳ مهر ۱۳۹۴

بائرمن: بازی در مراحل بعد سخت‌تر می‌‌شود / بدون غرور مالزی را بردیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: بازی‌های خوبی در مرحله مقدماتی انجام دادیم و کاملا برای حضور در مرحله بعد آماده هستیم.
کد خبر : 40394

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درک بائرمن سرمربی تیم ملی بسکتبال بعد از آخرین بازی مرحله اول جام ملت های آسیا 2015 و پیروزی 122 بر 42 مقابل مالزی گفت:« پیروزی برابر مالزی کار چندان سختی نبود و قبل از بازی مطمئن بودیم که در این بازی پیروز می شویم.»


وی ادامه داد:« با سه پیروزی به دور بعد صعود کردیم و این صعود می تواند نکته مثبتی برای ما باشد و نکته مهمتر این است که در این سه بازی دور مقدماتی هیچ بازیکنی از ایران مصدوم نشده است.»


سرمربی تیم ملی بسکتبال ادامه به بازی امروز تیمش مقابل مالزی اشاره کرد و گفت: «بازی کردن در ساعت 9 صبح می تواند کمی سخت باشد که ما با ارائه یک بازی خوب در این دیدار سطح آمادگی خودمان را نشان دادیم و بدون غرور و با دفاع خوبی که داشتیم توانستیم با امتیاز بالا مالزی را شکست دهیم.»


بائرمن درباره عملکرد بازیکنان تیم گفت: «امروز همه خوب بازی کردند و صمد نیکخواه هم در حال پیدا کردن ریتم تیم است و این نکته می‌تواند باعث موفقیت تیم شود.در بازی امروز بخاطر ترس از مصدومیت حدادی را بازی ندادم و این تصمیم بهترین کار ممکن برای تیم بود.»


سرمربی تیم ملی بسکتبال با اشاره به صعود تیم به دور بعد گفت:« دور بعدی سخت‌تر خواهد بود. از شرایط فعلی تیم خودمان هم در این مرحله راضی هستم. بسکتبال خوبی را ارائه می‌دهیم. به سختی در دفاع کار می‌کنیم و بنابراین نسبت به مرحله بعد خوشبین هستم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر