صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۷:۱۵ - ۱۹ تير ۱۳۹۸

چرا استقلال آرش رضاوند را خرید؟

هافبک جدید استقلالی‌ها در فصل گذشته از سایر هافبک‌های آبی‌پوشان پایتخت کمتر گل‌زنی کرده؛ اما معیارهای دیگری برای خرید این بازیکن توسط باشگاه، وجود داشته است.
کد خبر : 403504

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا آرش رضاوند بازیکن سابق تیم‌های سایپا و نفت تهران روز گذشته با تیم استقلال تهران قرارداد دو ساله‌ای به امضا رساند و لیگ برتر نوزدهم زیر نظر آندره‌آ استراماچونی فعالیت خواهد کرد.


هافبک جدید آبی‌ها در دو سالی که پیراهن سایپا را برتن کرد تنها موفق به زدن یک گل شده و فصل قبل نیز کمتر از فرشید اسماعیلی و پاتوسی گل‌زنی کرده است؛ حتی تعداد پاس‌های گل این بازیکن 26 ساله نیز از دو هافبک فصل گذشته استقلال کمتر بوده است.  


البته رضاوند در معیارهای دیگر توانایی‌ها بالایی را از خود به نمایش گذاشته ؛ او در تحت فشار‌ گذاشتن حریف و توپ‌گیری، تبحر بالایی دارد؛ در لیگ گذشته 69 بار توپ را از حریفان گرفته و از این حیث بعد از احمد نورالهی دومین بازیکن لیگ برتر است؛ هم‌چنین 32 بار سد توپ حریفان شده است و در بین 5 بازیکن برتر لیگ، در این معیار قرار دارد.  


ویژگی دیگر آرش رضاوند توانایی بازی او در چند پست مختلف است؛  این بازیکن در تیم سایپا، در پست‌های هافبک تهاجمی، هافبک دفاعی، وینگر و مهاجم بازی کرده است؛ نکته دیگر این که استقلال قبل از او، علی دشتی را از سایپا خریداری کرد و رضاوند هماهنگی خوبی با این بازیکن دارد.


انتهای پیام/4127/ 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر