صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی:

حراست تلاش می‌کند حامی و محافظ سرمایه ارزشمند انقلاب باشد

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حراست تلاش می‌کند با برنامه‌ریزی بلندمدت و دقیق یک رکن اصلی از مجموعه تحولی دانشگاه برای حمایت و محافظت از این سرمایه ارزشمند انقلاب باشد.
کد خبر : 403390

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، آیین معارفه مدیرکل جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی و واحد ارومیه، با حضور مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی و مسئولان استان برگزار شد.


سید مجید موسوی با تبریک میلاد باسعادت کریمه اهل‌بیت (س) و دهه کرامت گفت: امید است که به برکت این ایام، خداوند توفیق موفقیت در این دنیا و سرای باقی را شامل حالمان گرداند و مورد شفاعت پیامبر (ص) و اهل‌بیت قرار گیریم.


وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی چندی پیش به‌عنوان مولود انقلاب، سی‌وهفتمین سالگرد تأسیس خود را با فرازوفرودهای بسیاری پشت سر گذاشت و با درایت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تصمیم حکیمانه ایشان افقی بسیار نورانی در دانشگاه باز شد. امید است با این تصمیم، عرصه برای نیروها و کسانی که پرورش‌یافته این انقلاب بوده و تجربیات مناسبی را در سایه آن به دست آورده‌اند، با سازمان‌دهی که در حال انجام است بتوان یک تحول اساسی و بنیادین را بر اساس سیاست و راهبردی که حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ایجاد کرد.


مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به حضور دکتر ولایتی در رأس هیئت‌امنای دانشگاه افزود: امروز فردی پرچم‌دار اصلی این دانشگاه است که مورد تأیید مقام معظم رهبری و از نزدیکان و معتمدان ایشان است و ریاست عالیه دانشگاه جناب آقای دکتر طهرانچی فردی دانشمند، فعال در عرصه جهاد علمی و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است. تقدیر الهی بر آن بوده که این ذخیره انقلاب برای نظام حفظ شود و امروز ایشان با کسوت معلمی و استادی که در بسیاری از دانشگاه‌های کشور داشته سکان و پرچم مدیریت عالی دانشگاه را به عهده بگیرد.



وی با اشاره به گستره دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، این دانشگاه را بزرگ‌ترین نهاد اجتماعی در سراسر کشور دانست و گفت: این نهاد مردمی در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی و فناوری‌های نو، ظرفیت‌های بسیار خوبی را دارد. باید در شرایط تحولی امروز جامعه رویکرد انقلاب و جهادی نه در حرف، بلکه در عمل چراغ راه ما قرار گیرد و این فرصت‌ها همیشگی نیست، باید قدر این فرصت‌ها را دانست و اقدامات را به‌صورت جهادی و خستگی‌ناپذیر دنبال کنیم. تجربه نشان داده هر زمان با همدلی و وحدت به‌صورت گروهی برای رسیدن به هدف تلاش کرده‌ایم کارهای بزرگی به سرانجام رسیده است.


موسوی ادامه داد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی با حدود یک میلیون و سیصد هزار دانشجو، حدود سی‌وهفت درصد آموزش عالی کشور را راهبری می‌کند و با بیش از هفت‌صد مدرسه سما، در حوزه پرورشی و تعلیم و تعلم نیز فعال است و با برنامه‌ریزی سعی کرده تا در حوزه آموزش‌وپرورش، رسالت اصلی خود را ایفا نمایند. نیاز است در حوزه کارمندان و اساتید نیز حرکت‌های مناسبی صورت گیرد تا دانشگاه آزاد اسلامی به یک نمونه و الگو برای کشور تبدیل گردد.



مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی نگاه حراست را امروز عمیق، تیزبین، مطالبه‌گر و رصدکننده خواند و افزود: حراست تلاش می‌کند با برنامه‌ریزی بلندمدت و دقیق یک رکن اصلی از مجموعه تحولی دانشگاه برای حمایت و محافظت از این سرمایه ارزشمند انقلاب باشد و با شناسایی افرادی که قصد دارند به این سرمایه اجتماعی آسیبی برسانند، به اعتبار فرهیختگی این نهاد مقدس از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کند.



در پایان موسوی، سعید صمدی را به‌عنوان مدیرکل حراست استان آذربایجان غربی و واحد ارومیه معرفی کرده و از زحمات و تلاش‌های خالصانه سرپرست سابق حراست استان آذربایجان غربی و واحد ارومیه تقدیر و تشکر به عمل آورد.



انتهای پیام/4071/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر