صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۸ - ۰۲ مهر ۱۳۹۴
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد

اهدای بیش از 21 هزار بسته اقلام تحصیلی به دانش‌آموزان

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه از اهدای بیش از 21 هزار بسته کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان از سوی این سازمان در راستای اجرای نیات واقفان خیراندیش خبر داد.
کد خبر : 40266

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام و المسلمین علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به دیدار اخیر جانبازان با رهبر فرزانه انقلاب و درخواست یکی از جانبازان از ایشان برای دادن دستور جهاد عنوان کرد: مقام معظم رهبری در این جلسه خطاب به این جانباز عزیز فرمودند من حکم جهاد فرهنگی را داده‌ام و امروز باید در این مسیر جهاد صورت پذیرد.


رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: در همین راستا دانش‌آموزان باید در پشت میزهای خود و با جهاد علمی به همراه مدیران و مربیان آموزشگاه‌ها این حکم رهبر معظم انقلاب را عملیاتی کنند.


وی با بیان اینکه بدون پشتوانه علمی هیچ کشور در دنیا قادر به پیشرفت کردن نیست، اضافه کرد: با این حال باید به این موضوع توجه داشت که علم بدون تقوا و دیانت علمی ناقص است و نمی‌تواند برای سعادت بشر موثر واقع شود.


حجت الاسلام محمدی با اشاره به سلطه‌گری‌های آمریکا و استکبار جهانی علیه کشورهای مختلف عنوان کرد: این سلطه‌گری به واسطه دانشی است که این کشورها در برخی حوزه‌ها دارند و سبب زورگویی آنها می‌شود.


نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: خدا را شاکریم که سایه ولایت فقیه بر سر ماست و ایشان سالهاست که بر پیشرفت همه جانبه کشور تاکید می‌کنند.


وی تحصیل علم و دانش را یکی از موهبت‌های الهی به انسان دانست و افزود: خوشبختانه ایرانی‌ها نیز با ضریب هوشی بسیار بالای خود جایگاه مناسبی را در جهت تولید علم در دنیا دارند.


حجت الاسلام محمدی از ارائه بیش از 18 هزار بسته تحصیلی برای دانش‌آموزان کشور خبر داد و گفت: توجه به نیات واقفین از جمله مهم‌ترین موضوعات مورد توجه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است.


گفتنی است، موقوفه عبداالله رضوی یکی از بزرگ‌ترین موقوفات کشور است که با تحت پوشش قرار دادن 117 دانش‌آموز یتیم، سهم به‌سزایی را در نظام تعلیم و تربیت ایفا می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر