افزایش 50 درصدی قیمت بلیط قطار رشت - تهران در سه ماه گذشته
به گزارش گروه رسانههای دیگر خبرگزاری آنا، بیشک بخشهایی از مدیریت در کشور از نوعی بیانضباطی و عدم نظارت لازم رنج میبرد. مثال زیر خیلی روشن و گویا، مشتی نمونه خروار است. موضوعی بسیار روشن و ساده که هیچ ربطی به تحریمهای بینالمللی ندارد بلکه ریشه در بیفکری و بیتدبیری مدیران حاکم است که هرروزه ناامیدی در بین مردم را افزایش میدهد.
قطار رشت به تهران بهمنماه سال 97 راه افتاد. قیمت بلیط این قطار از فروردین 98 تا کنون ظرف 3 ماه و نیم، از 35 هزار تومان به 74 هزار تومان افزایش یافته است و باوجود همه اعتراضهای مردمی، هیچ پاسخی از سوی مسئولان استانی یا مسئولان شرکت رجاء به مردم داده نشده است.
این در حالی ست که هیچ افزایش کیفیتی از فروردین 98 تا کنون در نوع قطار یا خدماتش اتفاق نیافته است. مردم میپرسند آیا چنین برخوردی با زندگی مردم هم به تحریمهای بینالمللی مربوط میشود؟ یا به ناکارآمدی مدیریتی؟
قیمت بلیط قطار رشت به تهران در آغاز 35 هزار تومان بود.
از فروردین 98 تا خرداد 98 قیمت بلیط این قطار 55 هزار تومان شد.
از ابتدای تیرماه قیمت همان قطار با همان کیفیت، به 57 هزار تومان افزایش یافت.
از هفته دوم تیرماه قیمت همان قطار رشت به تهران با همان کیفیت، به 74 هزار تومان افزایش یافته است.
درحالیکه هیچ خدماتی افزوده نشده و هیچکدام از قطارها هیچ تغییری در کیفیت نداشته که هیچ، دقیقاً مورخ 29 خرداد همین قطار در مسیر تهران به رشت به دلیل خرابی دوساعته و معطلی مردم، مسیر 5 ساعته تهران به رشت را 7 ساعته پیمود.
مدیریت فروش بلیط ایستگاه رشت در گفتوگو با خبرآنلاین، مسئول گران شدن نامتعارف قیمت بلیط این مسیر را مدیریت شرکت رجا دانست که مسئول قیمتگذاریهاست. تماسهای ما با مدیریت رجا البته بینتیجه و بیپاسخ ماند.
منبع:خبرآنلاین
انتهای پیام/4112/
انتهای پیام/