صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۶ - ۰۱ مهر ۱۳۹۴
مسؤل بسیج دانشجویی علامه طباطبایی واحد گرگان تاکید کرد

ضرورت آشنا ساختن نسل سوم و چهارم انقلاب با فرهنگ و مفاهیم انقلاب اسلامی

مسؤل بسیج دانشجویی علامه طباطبایی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان بر ضرورت آشنا ساختن نسل سوم و چهارم انقلاب با فرهنگ و مفاهیم انقلاب اسلامی تاکید کرد.
کد خبر : 40207

اسماعیل افرازه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار آنا با توجه به ضرورت آشنا ساختن نسل سوم و چهارم انقلاب با فرهنگ و مفاهیم انقلاب اسلامی گفت: دوران دفاع مقدس دوران حماسه‌سازی بیش از دو میلیون نفر از مردم کشورمان در قالب لشکرها و گردان‌های ارتش، سپاه و بسیج بود و تلاش برای حفظ ارزش های مقدس این نبرد عظیم در کنار زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره 220 هزاز شهید از جمله 2608 شهید دانشجو وظیفه آحاد ملت همیشه در صحنه و ولایتمدار ایران زمین است.


وی افزود: امنیت، آرامش و سرافرازی امروز کشور بی‌شک مرهون دلاوری، رشادت و ایثار کسانی است که بی‌دریغ در راه دین و کشور با جان خود به معامله با خداوند پرداختند.


مسئول بسیج دانشجویی علامه طباطبایی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان اظهار کرد: دشمن در عرصه‌های مختلف سعی کرد ایران اسلامی را از پای در آورد؛ اوایل انقلاب با ترور شخصیت‌ها، فرماندهان و نخبگان، سپس در جنگ نابرابری که بیش از 40 کشور دنیا از صدام حمایت می‌کردند، در ادامه با ایجاد دو فتنه در سال های 78 و 88 و بعد با جنگ اقتصادی به وسیله تحریم‌ها و اکنون نیز با جنگ نرم خود با به کارگیری بیش از 3 هزار آنتن شبکه‌های ماهواره‌ای، اما به لطف خداوند در تمام این نقشه‌های شوم ایران سرافراز بود و تن به ذلت نداد.


وی افزود: دشمنان ما باید بدانند که اگر در زمان جنگ دو میلیون نفر از مردم عازم جبهه‌ها شدند و از کشور دفاع کردند ، اکنون بیش از 20 میلیون نفر رزمنده در سازمان‌های بسیج چینش و سازماندهی شده‌اند و اجازه نمی‌دهند در جنگ نرم، آسیبی به کشور وارد شود.


افرازه بر انتقال گفتمان دفاع مقدس به نسل‌های جدید تاکید کرد و گفت: از جمله راهکارهای آشنایی نسل جوان با رشادت‌های مردان جنگ اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت سرکشی از خانواده شهدا و حضور در جلسات روایتگری خاطرات دفاع مقدس توسط یادگاران 8 سال دفاع مقدس به خصوص در برنامه‌های راهیان نور است.


انتهای پیام/

ارسال نظر