صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۹ - ۰۹ تير ۱۳۹۸
نداف در گفتگو با آنا:

با افتخار برای تیم ملی تنیس بازی می‌کنم

ملی‌پوش تنیس گفت: آمادگی خوبی دارم و حاضرم با افتخار برای تیم ملی کشورم بازی کنم.
کد خبر : 401422

به گزارش خبرنگار حوزه تنیس گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی تنیس ایران در رقابت‌های دسته سوم دیویس کاپ نتایج ضعیفی گرفت و سال آینده باید در دسته چهارم این رقابت‌ها حضور پیدا کند. غیبت حمیدرضا نداف که بهترین تنیسور ایران است، از اتفاقات غیرمنتظره این مسابقات بود و سعید احمدوند سرمربی تیم ملی اعلام کرد علت دعوت نکردن از نداف، تمایل او به انجام تمرین انفرادی بود.


حمیدرضا نداف در خصوص غیبت در تیم ملی تنیس به خبرنگار ورزشی آنا گفت: آقای سعید احمدوند سرمربی تیم ملی نیست بلکه کاپیتان و هماهنگ‌کننده تیم است ولی او همه چیز را با یکدیگر قاطی کرده است و به نظرم کاری که انجام نداده، هماهنگی است. من مدت زیادی است به خاطر آرامش در ورزش تنیس سکوت کرده‌ام و خیلی مصاحبه انجام نداده‌ام چراکه دوست دارم تیم ملی کشورم با حضور یا بدون حضور من موفق باشد.


وی افزود: من از آمادگی خوبی برای حضور در تیم ملی برخوردار بودم و همواره به این موضوع اشاره کردم که دوست دارم با افتخار در خدمت تیم ملی باشم چون هیچ جایی بهتر از تیم ملی برای بازی وجود ندارد. چندین ماه پیش در صحبتی که با آقای احمدوند داشتم، به او گفته بودم که تمریناتم را به‌صورت انفرادی انجام می‌دهم چون تنیس ورزشی غیر انفرادی است. یک هفته قبل از شروع مسابقات به من اطلاع دهید تا خود را به اردوی تیم ملی برسانم و آقای احمدوند تیز موافقت خود را با درخواست من اعلام کرده بود.


تنیسور تیم ایران خاطرنشان کرد: من تمامی هزینه‌های ورزش تنیس را خودم می‌پردازم چون می‌خواهم در رنکینگ بین‌المللی دارای جایگاه خوبی باشم. مهم‌ترین مسابقات ATP است که من در مسابقات زیادی شرکت کردم و توانستم جایگاه خوبی برای خودم ایجاد کنم. اخیراً در مسابقاتی که در زیمبابوه برگزار می‌شد حضور داشتم و به جمع هشت نفر برتر رسیدم. دو هفته دیگر قصد دارم به قزاقستان بروم و پس‌ازآن هم به گرجستان خواهم رفت. رقابت با تنیسورهای برتر دنیا باعث می‌شود تا سطح آمادگی‌ام بالاتر برود و قصد خروج از راهی که انتخاب کرده‌ام را ندارم.


وی یادآور شد: باوجودآنکه به آقای احمدوند گفته بودم برای تیم ملی به میدان خواهم رفت اما به دلایلی که مشخص نیست، من را دعوت نکردند. من پیش‌ازاین برابر برخی از رقیبانی که تنیسورهای کشورمان در مسابقات دیویس کاپ مغلوب آن‌ها شدند، پیروز شده بودم و اگر دعوت شده بودم این شانس را داشتم که آن‌ها را شکست دهم اما این اتفاق نیفتاد اما بااین‌حال برای مسابقات بعدی در خدمت تیم ملی کشورم خواهم بود.


نداف تصریح کرد: زمانی تنیس ایران در دسته اول آسیا قرار داشت و قرار بود به مسابقات پلی‌آف جهانی برود. جهانبخش سوری و منصور بهرامی 20 سال پیش تنیس ایران را در شرایط خوبی قرار داده بودند. مدتی در دسته دوم دیویس کاپ بودیم ولی به خاطر نوسان زیادی که ایجاد شد، به دسته سوم سقوط کردیم، امسال هم با نتایج ضعیفی که حاصل شد به دسته چهارم رفتیم. اگر از تنیس حمایت درستی صورت نگیرد، نمی‌توانیم این ورزش را به جایگاهی که لیاقتش را دارد، برسانیم.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس
ارسال نظر