صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۵ - ۰۱ مهر ۱۳۹۴

تجلیل از استادان و کارکنان ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد/ رونمایی از کتاب «پیچک»

به مناسبت هفته دفاع مقدس و با تلاش پایگاه مقاومت امام جعفر صادق (ع) کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد از جمعی از استادان و کارکنان رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس این واحد تجلیل به عمل آمد.
کد خبر : 40124

به گزارش خبرنگار آنا، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای والامقام هشت سال جنگ تحمیلی و نیز تبریک عید سعید قربان و روز عرفه گفت: هفته دفاع مقدس از یک طرف یادآور برکات و فیوضاتی است که در این سال‌ها بر کشور وارد شده و از طرف دیگر گرامیداشت جوانان برومندی است که با ایثار جان خود کیان این کشور اسلامی را حفظ کردند.


حجت‌الاسلام مهدی قدرتی افزود: جنگ تحمیلی عراق علیه کشورمان را از آن جهت دفاع مقدس می‌گوئیم که جوانان دلاور ما با همه ایمان و اعتقاد خود و برای دفاع از باورها و خاک و ناموسشان مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند به گونه‌ای که با وجود حمایت همه‌جانبه قدرت‌های بزرگ از کشور عراق در جنگ، این جنگ تنها جنگی شد که حتی یک وجب از خاک کشورمان از آن جدا نشد.


قدرتی تصریح کرد: هر چند جنگ به صورت نظامی و رو در رو به اتمام رسید ولی دشمن از پای ننشسته است و به روش‌های دیگر و در جبهه‌های دیگر فرهنگی و اجتماعی کشور و اعتقادات جوانان‌مان را مورد هجوم قرار داده است و به همین دلیل باید اهل غفلت نباشیم و هوشیارانه مقابل این هجوم فرهنگی و جنگ نرم بایستیم.


در بخش دیگری از این مراسم، محمد مؤیدی فرمانده بسیج کارکنان واحد خرم‌آباد هم در سخنانی با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این دوران، امنیت و آرامش امروز کشور در منطقه بحران‌زده و پرتلاطم خاورمیانه را مرهون رشادت و دلاوری‌های این عزیزان در دوران جنگ تحمیلی برشمرد.


در ادامه این جلسه جمعی از رزمندگان و یادگاران دوران عشق و حماسه خاطراتی از همرزمان شهید خود را برای حاضران بازگو کردند و در پایان این جلسه از تعدادی از استادان و کارکنان رزمنده و جانباز با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد و از کتاب پیچک نوشته دکتر سید سیامک موسوی عضو هیأت علمی واحد خرم‌آباد در رابطه با زندگی شهید بزرگوار غلامعلی پیچک رونمایی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر