صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۷ - ۰۱ مهر ۱۳۹۴
میرزایی خبر داد

تصویب 5 رشته جدید در مقطع کاردانی و کار‌شناسی واحد مینودشت

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت از تصویب 5 رشته جدید در مقطع کاردانی و کار‌شناسی این واحد دانشگاهی از سوی شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.
کد خبر : 40097

سیدمحمود میرزایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 5 رشته جدید به شمار رشته‌های تحصیلات تکمیلی واحد دانشگاهی مینودشت اضافه شد و رشته تربیت دبیر تربیت‌بدنی ،مهندسی تکنولوژی تأسیسات حرارتی و برودتی، الهیات گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی و مدیریت دولتی در مقطع کارشناسی و رشته تربیت‌بدنی در مقطع کاردانی با توجه به نیاز منطقه و استان مورد تصویب قرار گرفته است.


معاون آموزشی واحد مینودشت ادامه داد: با تصویب این رشته‌ها شمار رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی مینودشت به 49 رشته رسیده است.


میرزایی افزود: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز آزمون به آدرس: www.azmoon.org یا با در دست داشتن اصل و تصاویر شناسنامه، کارت ملی و مدرک تحصیلی و همچنین ۸ قطعه عکس به مینودشت،خیابان سید جمالدین، نرسیده به دادگستری، خیابان دانشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های 35225441 -۰۱۷۳5226690 تماس بگیرند.


انتهای پیام/

ارسال نظر