صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۸
کاوه‌پیشقدم:

تکیه بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای اولویت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی است

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: به منظور توسعه منابع درآمدی دانشگاه آزاد اسلامی تکیه بر درآمدزایی غیر شهریه‌ای از اولویت‌های اصلی است.
کد خبر : 400902

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زرقان، محمدکاظم کاوه‌پیشقدم ظهر امروز در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان و دیدار با اعضای هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی گفت: به‌منظور توسعه منابع درآمدی دانشگاه آزاد اسلامی، تکیه بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای از اولویت‌های اصلی دانشگاه است.


وی افزود: باید راهکارهایی اندیشید تا درآمد دانشگاه بالا رود. گسترش رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی و توسعه مدارس سما و اهمیت‌دادن به مسائل فرهنگی همراه با نوآوری و خلاقیت از اولویت‌های اصلی هستند که باید در آینده به این موضوعات به صورت جدی نگریسته شود.


دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس  افزود: یکی از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی توسعه مدارس سما بوده و اگر بتوانیم مدارس خوب و مجهز با نماد مذهبی و اهداف فرهنگی راه‌اندازی کنیم، می‌تواند مورد استقبال زیادی از همشهریان قرار گیرد.


کاوه‌پیشقدم با توصیه به اعضای هیات رئیسه، کارمندان و استادان برای رعایت نظم و انضباط کاری بر اهتمام و انجام امور محول‌شده به‌منظور پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی و نیز بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرد.


در ادامه محمد شعبانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان گزارشی از وضعیت واحد زرقان در زمینه‌های فرهنگی، دانشجویی، مالی، آموزشی و پژوهشی ارائه کرد.


به گزارش آنا، دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به همراه هیئت رئیسه واحد زرقان از محل برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان، سایت دانشگاه زرقان، ساختمان اداری قدیم و ساختمان آموزشی قدیم بازدید کردند.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر