صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۱ - ۰۳ تير ۱۳۹۸
با حضور دانشگاهیان صورت گرفت؛

گشایش نمایشگاه دائمی دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی دماوند

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند به همت استادان و دانشجویان نخبه و با حضور دانشگاهیان گشایش یافت.
کد خبر : 400381

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دماوند، در جلسه‌ صبح امروز مرکز تحقیقات انرژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند که با حضور محمود صفری رئیس دانشگاه، حسن اسداللهی معاون پژوهش و فناوری، علیرضا اسماعیلی معاون سما و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی برگزار شد از اعضای فعال در مرکز تحقیقات انرژی این دانشگاه تجلیل شد.


صفری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در این جلسه با تشکر از تشکیل تیم تحقیقاتی دانشگاه و فعالیت‌های انجام شده به نحوه تأسیس و شکل‌گیری دانشگاه و مشکلات موجود در رسیدن به این نقطه اشاره و از افراد حاضر در جلسه خواست با استفاده از نیروی جوانی و تلاش و همت انقلابی برای پیشرفت علمی و پژوهشی و ارتقای سطح علمی دانشگاه و به‌منظور حل مسائل و مشکلات جامعه در راستای بیانیه گام دوم رهبر انقلاب قدم بردارند؛ چراکه در این راه همواره از حمایت مسئولان برخوردار خواهند بود.


اسدالهی معاون پژوهشی واحد ماوند نیز گزارشی از نحوه تشکیل کمیته علمی و ارائه پیشنهاد تأسیس مرکز تحقیقات به سازمان مرکزی و فعالیت‌های انجام شده برای دریافت مجوز راه‌اندازی این مرکز ارائه داد و عملکرد آن از دید کارشناسان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی را مطلوب ارزیابی کرد.


در ادامه حجت‌الله خواجه صالحانی رئیس مرکز تحقیقات انرژی‌های نوین واحد دماوند نیز با اشاره به فعالیت‌های انجام شده توسط هر یک از اعضا، نتیجه به‌دست آمده را حاصل تلاش همه اعضا اعم از اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانست و ابراز امیدواری کرد با ادامه این همکاری و تلاش مضاعف، شاهد موفقیت‌های بیشتر در استان و حتی کشور باشیم. 


در پایان این جلسه از اعضای هیئت‌علمی فعال، دانشجویان برق و معماری به‌عنوان دانشجویان فعال در مرکز تحقیقات و دو نفر از کارکنان حوزه پژوهش که در پیشبرد امور اداری این مرکز کمک کرده‌اند با اهدای لوح تجلیل شد.


افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند که به همت استادان و دانشجویان نخبه گردآوری شده‌اند، توسط رئیس و اعضای هیئت رئیسه بخش پایانی این مراسم بود.



انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر