صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۱ - ۰۱ تير ۱۳۹۸
بهرامی در جمع خبرنگاران:

تحقیقات پرونده حادثه تروریستی اهواز به پایان رسید

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: تحقیقات پرونده حادثه تروریستی اهواز به پایان رسید واین پرونده در مسیر دادگاه قرار دارد.
کد خبر : 399742

به گزارش خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، شکرالله بهرامی صبح امروز در حاشیه مراسم تجدید میثاق مسئولان عالی قضائی با آرمان‌های امام راحل در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پرونده حادثه تروریستی در اهواز اظهار کرد: تحقیقات درباره متهمان این پرونده به اتمام رسیده و کیفرخواست نیز صادر شده است و پرونده به‌زودی به دادگاه خواهد رفت.


وی ادامه داد: اتهام برخی از افراد سهل‌انگاری و برخی دیگر اقدام نکردن به وظایف خود بوده و ما با افرادی که در این حادثه در انجام وظایف خود کوتاهی کردند، برخورد می کنیم.


رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح درباره حمل سلاح توسط محمدعلی نجفی گفت: خبر اعطای مجوز از سوی سازمان قضائی نیروهای مسلح به نجفی مبنی بر حمل سلاح کاملاً کذب است. این خبر چندی پیش توسط وکیل نجفی در فضای مجازی منتشر شد و شاید منظور وی سازمان نیروهای مسلح بوده که به اشتباه سازمان قضائی ذکر شده است؛ لذا منتظر هستیم تا ببینیم وی چه پاسخی در این باره خواهد داد و اگر این اقدام صورت نگیرد شکایت‌های لازم از سوی سازمان قضائی نیروهای مسلح صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام/۴۱۱۰/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر