همه آنچه درباره «تاریخچه صنعت موتورسیکلت ایران» میخواهید
به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، طی دهههای گذشته صنعت خودرو جهان ازجمله صنعت موتورسیکلت به دلیل ارتباطات گسترده خود با سایر صنایع نقش بسیار مؤثری در توسعه صنعتی کشورها داشته است. کشورهایی که توسعه صنعت خودرو را در توسعه صنعتی خود محور استراتژیک قرار دادهاند بهخوبی دریافتهاند که تحقیقات و سرمایهگذاریهای انجام شده در این حوزه بخشهای عمده صنعتی و اقتصادی کشور را به حرکت درآورده و باروری در مدیریت صنعتی را به ارمغان میآورد.
تا سه، چهار دهه پیش در بازارهای رقابتی جهان سهم بیشتر از آن تولیدکنندگانی بود که میخواستند کالاهای خود را با قیمتی ارزانتر انبوهسازی کنند؛ در صورتی که امروزه با رشد شگفتآور دانش فنی بشر و افزایش تعداد تولیدکنندگان مناطق مختلف جهان سهم بیشتر بازارهای جهانی برای شرکتهایی است که در خصوص کیفیت، نوآوری، تنوع محصول و مزیتهای رقابتی دیگر حرفهای تازهای برای گفتن دارند.
اکنون تولیدکنندگانی در جهان ظهور پیدا کردهاند که میتوانند با نیمی از نیروی کار، سرمایه، مکان و زمان که برای تولیدکنندگان قدیمی لازم بود، محصولاتی را به جهان عرضه کنند که از نظر کیفیت و جنبههای نوآورانه برتر باشد، بنابراین نیاز است که بررسی کنیم تا ببینیم تولیدکنندگان محصولات برتر چگونه توانستند در مقابل تولیدکنندگان قدیمی در تولید و تجارت اینگونه قد علم کنند و موفق شود؟
کتاب «تاریخچه صنعت موتورسیکلت ایران» به بررسی اجمالی کشور در حوزه تولید موتورسیکلت پرداخته و اطلاعاتی برای استفاده نخبگان و استعدادهای درخشان دانشگاهها قرار داده تا با اوضاع و شرایط یکی از صنایع مورد نیاز کشور آشنا شوند.
این کتاب شامل پنج فصل است که فصل اول اهمیت ارتباط صنعت و دانشگاه، فصل دوم بیانات رهبر انقلاب درباره موانع تولید و سهولت در کسب و کارها، فصل سوم تاریخچه صنعت موتورسیکلت ایران، فصل چهارم آسیبشناسی مصوبههای هیئت دولت و بررسی عملکرد مسئولان و فصل پنجم باعنوان کلام آخر تنظیم شده است.
انتشارات موفقیتشناسی این کتاب را با تألیف محمدعلی نژادیان در 170 صفحه، با قیمت 30 هزار تومان وارد بازار کتاب کرده است.
انتهای پیام/4072/4028/
انتهای پیام/