صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۳ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
ریاحی:

دانشجوی بسیجی باید به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشاند

فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: دانشجویان بسیجی بر خود تکلیف می‌دانند که به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.
کد خبر : 399113

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، امیر ریاحی صبح امروز در دیدار اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی شهید علم‌الهدی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با علیرضا منظری توکلی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان اظهار کرد: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی در دو نوبت ۱۰ روزه تابستان و ایام نوروز در مناطق محروم جنوب استان و روزهای آخر هفته با عنوان جمعه‌های خدمت در حاشیه شهر کرمان برگزار شده است.


وی افزود: در ایام تعطیلات  نوروز سال جاری نیز بعد از اتمام اردوی جهادی مناطق محروم بلافاصله تمام نیروهای جهادی برای کمک به هموطنان به مناطق سیل زده استان خوزستان اعزام شدیم.


فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، خدمت به مستضعفان و محرومان را از وظایف بسیج دانست و ادامه داد: در طول برگزاری اردوهای جهادی ۴۵ نفر از برادران و ۴۵ نفر از خواهران حضور داشتند كه در کارگروه‌های عمرانی، پزشکی، فرهنگی و آموزشی، ورزشی و مطالبه‌گری به فعالیت پرداختند.


ریاحی گفت: در حوزه آموزش و راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی می‌توان آموزش پته‌دوزی و گلیم‌بافی به زنان خانه‌دار مناطق محروم را نام برد که همچنان پیگیر توسعه آن هستیم.


وی با بیان اینکه توانستن را باید در عمل نشان داد، تأکید کرد: دانشجویان بسیجی بر خود تکلیف می‌دانند که به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند و به گفته ایشان ایمان داریم که فرموده‌اند «ما می‌توانیم» را در عمل به مردم نشان دهید.


در پایان این دیدار تعدادی از اعضای شورای مرکزی حوزه بسیج دانشجویی شهید علم‌الهدی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان به بیان نظر و دیدگاه‌های خود پرداختند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر