صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۶ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
نماینده مردم هریس در مجلس:

مخابرات کشور فقط به دنبال سود است

نماینده سؤال کننده از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه خصوصی‌سازی ظلم در حق مردم بوده است، گفت: مخابرات کشور هم‌اکنون فقط به دنبال سود است.
کد خبر : 398754

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، بیت‌الله عبداللهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان سؤال از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر اینکه چرا در بسیاری از روستاهای کشور و جاده‌ها امکان ارتباط تلفن همراه اول نیست، اظهار کرد: حداقل 15 درصد شهرستان‌های اهر و هریس هم تحت پوشش مخابرات نیست، اینترنت را که دیگر حرفش را نزنید.


وی افزود: آماری که ارائه می‌شود بسیاری ضعیف است. می‌گویند ما اینترنت را برده‌ایم اما از آنجا که مردم پول ندارند مودم یک میلیون و 500 هزار تومانی بخرند جواب نداده و سرمایه هدر رفته است.


نماینده مردم هریس و اهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وضعیت تلفن ثابت بدتر از اوایل انقلاب است، گفت: از آن زمان که مخابرات به بخش خصوصی واگذار شده مشکلات عدیده‌ای داشتیم، واگذاری به بخش خصوصی باید کیفیت کار را بیشتر می‌کرد، بنابراین واگذاری‌های ما تنها سود برای عده‌ای خاص است. مخابرات کشور هم‌اکنون فقط دنبال سود است.


نماینده سؤال کننده از آذری‌جهرمی تصریح کرد: یکی از کارگزاران مخابرات در شهرستان‌ها می‌گفت بیشتر شبکه تلفن ثابت فرسوده است یعنی بعد از واگذاری کاری انجام نشده است. 


عبداللهی با بیان اینکه در بسیاری از روستاها و شهرها اکنون مردم در پی تلفن ثابت هستند که اویل انقلاب این امکانات را داشتند و اکنون این امکانات را ندارند، تصریح کرد: بسیاری از روستاها بالای کوه می‌روند تا به تلفن دسترسی داشته باشند، بگویید این واگذاری‌ها چه سودی برای ملت داشته است.


وی با تأکید براینکه خصوصی‌سازی ظلم در حق مردم بوده است، گفت: واقعیت‌های ما غیر از آمارهاست. در جاده‌ها از تبریز به اهر که 90 کیلومتر راه است نمی‌توان با تلفن همراه صحبت کرد چرا که وضعیت پوشش تلفن همراه آنجا به شدت ضعیف است. در این جاده‌ها زمستان‌ها اتفاق می‌افتد و مردم نمی‌توانند تماس بگیرند.


نماینده سؤال کننده از وزیر ارتباطات بیان کرد: از آقای وزیر خواهش می‌کنم در مورد آذربایجان شرقی مشخصاً اهر و هریس اقداماتی را انجام دهند تا بیش از این  دچار مشکل نباشیم. 


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر