صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۱ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۳

برگزاری جشنواره شعر شیدائی با حضور 96 شاعر گیلانی در واحد رشت

جشنواره شعر شیدائی با حضور 96 شاعر گیلانی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.
کد خبر : 3987

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در مراسم اختتامیه جشنواره شعر شیدایی کنگره شهدای دانشجوی استان گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، قدردانی از زحمات رزمندگان را وظیفه هر فرد دانست.


دکتر علیرضا امیرتیموری تأکید کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن پسوند اسلامی حافظ خون شهدا خواهد بود و ان شاءالله خداوند یاری کند تا در قیامت شرمنده شهدا در روز قیامت نباشیم. ما وظیفه داریم تا قدردان زحمات کسانی باشیم که بدون هیچ چشمداشتی جنگیدند تا ما و شما امروز بدون دغدغه خاطر و با آرامش زندگی کنیم.


وی ادامه داد: نباید با غرق شدن در دنیای مادی، نسبت به شهدا و خانواده هایشان کوتاهی کنیم چرا که ما آرامش و بودن و قرار گرفتن در این موقعیت را مدیون خون شهدا هستیم و آنان رفتند تا ما بتوانیم در جامعه با آرامش زندگی کنیم و باید ممنون تمام این عزیزان و خانواده های مکرم آنان باشیم.


امیرتیموری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت پیشتاز در توجه به مسائل فرهنگی در استان است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی، یک انقلاب فرهنگی است از همین رو دشمن در این حوزه بسیار سرمایه گذاری کرده است. باید تلاش کرد با بهره گیری از متون فرهنگ اسلامی که بر اساس مبانی اسلام ناب محمدی(ص)، قرآن کریم و ائمه اطهار (ع) است، در زمینه سعادت جامعه صحیح قدم برداریم.


معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت هم در حاشیه این جشنواره به آنا گفت: جشنواره شعر شیدایی با حضور 96 شاعر و بالغ بر 250 اثر در دو محور دفاع مقدس و آزاد به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.


دکتر محمد تقی یونسی رستمی تصریح کرد: در آئین برگزاری اختتامیه جشنواره، علاوه بر شعرخوانی نفرات برتر، سعید بیابانکی، معاون حوزه هنری کشور نیز که در این مراسم حضور دارشت به شعرخوانی پرداخت.




انتهای پیام/

ارسال نظر